Cara Mudah Rawat Luka Berulat Kucing Dengan My Pet Vet

Cara Mudah Rawat Luka Berulat Kucing Dengan My Pet Vet | Ingat tak kisah Atan sikucing yang luka di bahagian muka dan yang paling parah dipenuhi dengan beratus ratus ulat dan nanah. Hanya orang ada pengalaman kendalikan haiwan kucing bernanah ini akan tahu "feel" wangian nanah dan ke"geraman" melihat ulat keluar masuk dalam luka. Hahaha. Kucing itu dah sembuh tau? Alhamdullilah.. Selain daripada rawatan biasa dibuat,ada cara mudah rawat luka berulat kucing dengan membekalkan satu spray ajaib untuk merawat kulit dan luka. Semestinya ianya lebih baik daripada manggot spray yang bertoksik ada di pasaran. Spray ini dibuat daripada bahan semulajadi dan bebas toksik. Nak tahu cik en berikan spray ajaib apa? Cik en berikan My Pet Vet keluaran Furley Bioextracts untuk kak Shimah owner si Atan ini. My Pet Vet 100% dari bahan semulajadi untuk merawat luka dan kulit. Bayangkan My Pet Vet ini mampu untuk merawat luka si Atan yang ada kata tak ada peluang untuk Atan sembuh. 

Cara Mudah Rawat Luka Berulat Kucing


Cara Mudah Rawat Luka Berulat Kucing Dengan My Pet Vet


Sebelum itu, sesiapa yang terlepas cerita Si Atan ini di Kisah Kucing Luka Berulat Di Muka  penghujung bulan Februari yang lepas, meh cik en story balik, Kucing tersebut nama Atan dan Atan ini tak balik balik rumah. Balik balik je, muka dah berulat dan separuh muka tak ada. Cik en buat treatment dan bekalkan My Pet Vet ini sebabnya luka di muka ini merangkumi mulut, hidung dan mata. Bukannya cik en tak boleh suggestkan wound spray seperti magtox, tapi memikirkan peluang matanya untuk sembuh tinggi, cik en memilih memberi My Pet Vet ini. Kenapa cik en memilih My Pet Vet? 


Sebabnya ianya Natural, No Chemicals. Painless dan Odorless. Selamat bukan untuk haiwan tapi manusia juga. Bahan asasnya adalah extract kulit manggis yang mana dapat mengurangkan sakit dan jangkitan. Sebabnya ianya dapat menghapuskan harmful bacteria dan kalau haiwan terutama kucing (yang suka menjilat) menjilat ianya tidak memberi keracunan pada kucing tersebut. 

Nak tengok muka Atan yang terbaru? 







Kiranya dalam 1 bulan, Atan dah jadi handsome semula. Hahaha. Abaikan gambar last, dia kenyitkan mata pulak. Dan yang best, matanya sihat dan normal semula. Yang tinggal hanya parut saja. Insyallah, lama lam bulu akan tumbuh sepenuhnya. 


My Pet Vet bukan saja effective pada luka berulat saja, ianya boleh untuk :
  • Fungas
  • Kulit mengelupas (Scaly skin)
  • Kutu (Mites)
  • Luka Pembedahan
  • Small Wound
My Pet Vet sangat sesuai untuk
  • Kucing
  • Anjing
  • Burung
  • Mamalia
  • Antiseptik barangan rumah 

Korang berminat untuk mendapatkannya? ini details nya. 

My Pet Vet
For Skin And Wounds
Natural botanical Remedy
Harga : RM 48.00
Boleh beli di Shopee - https://shp.ee/rd6kykv

Korang boleh rujuk entri Cara Merawat Kucing Luka


Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

17 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Alhamdulillah Atan dah kacak semula...syukur sangat...sebak PC...

    ReplyDelete
  2. Kesiannya si atan ni...
    Alhamdulillah dah sembuh dah dia. Makin handsome plak. Ingatkan kalau dah luka macam ni dah tak boleh sembuh dah. Nasib ada spray My Pet Vet ni...

    ReplyDelete
  3. Sedih bila nampak haiwan2 yang kena jangkitan kuman ni.. Nasib ada masih manusia2 prihatin dan produk2 macam in untuk sembuhkan..

    Taklah haiwan tu tersiksa sangat :'(

    ReplyDelete
  4. Nak beli my pet vet tu please. Whatsapp 01119409047

    ReplyDelete
  5. Nak beli my pet vet tu please. Whatsapp 01119409047

    ReplyDelete
  6. Mai sembur Spray8 kat kucing pun cepat baik luka tu. Suka hati guna Spray8 kat kucing haha

    ReplyDelete
  7. adoi luka kucing tu ..takut nampak

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah , happy ending for Atan. Anak buah mai duk sibuk baca entry ni sekali kesian kat Atan tu, siap happy Atan dah hensem balik.

    ReplyDelete
  9. menarik! baguslah dah sembuh ye atan..

    ReplyDelete
  10. assalam
    tolong lah saya..kucing saya luka brrnanah.sy nak beli.satu
    0176303382 ni nombor saya tq

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum kak boleh x nak mintak no wasap kucing kite pun sama jugak luka camtu :,(

    ReplyDelete
  12. boleh beli produk Pet Vet dengan diskaun RM10.

    https://store.furleybio.com/my-pet-vet-spray.html

    ReplyDelete
  13. As-salam
    Kucing sy dh tua umur 19 tahun..
    Sian dia luka dkt badan dia.. dah hntr vet 4 kali tapi sembuh 2/3 hari saja lps tu luka tu brdarah semula..sy nak cuba my pet vet..
    Nak beli di mana yer? Mohon bantuan.tk

    ReplyDelete
  14. Boleh ws 01126267916 sbb sye nk beli utk kucing sye yg nanah smpi berulat

    ReplyDelete
Previous Post Next Post