Bateri Kereta Kong? Terus Ingat Bateriku.com

Bateri Kereta Kong? Terus Ingat Bateriku.com | Kereta cik en dah 2 kali tukar bateri. Walaupun baru berusia 5 tahun. Ingat lagi kali pertama bateri kereta kong. Masa itu cik en di Sungai Petani. Cik en mengiringi arwah sahabat baik abah cik en. Dalam keadaan kecemasan, cik en terus ke sana bersama keluarga dan terlupa untuk check air bateri. Kereta cik en masih menggunakan bateri basah. Masa nak balik ke Perak, cik en cuba hidupkan tapi tak boleh, tapi dari bunyi dah tau dah, bateri kereta kong. Masa itu mulalah gabra semacam sebabnya dah malam, kedai dah tutup. Kali pertama pulak itu. Tiba tiba cik en teringat dengan Bateriku.com . Nasib ada Bateriku.com! 

 Bateri Kereta Kong
 Bateri Kereta Kong


Siapa Bateriku.Com


Merupakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Green Inisiatif Sdn Bhd kepada pelanggan pelanggan yang mempunyai masalah bateri kereta dimana saja berlaku. Terdapat cawangan mereka di Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Selangor,Kuala Lumpur, Perak, Pulau Pinang, Kedah dan Perlis.

Kenapa Bateriku.com menjadi pilihan bila bateri kereta kong

  • Harga tetap, murah dan semestinya tak ada caj caj tersembunyi 
Kalau korang perasan kan, kalau korang beli apa apa pun, yang dinyatakan hanyalah harga permulaann. Lepas itu mulalah ada caj pemasangan la, caj penghantaran la. Tapi dengan Bateriku.com ini harganya tetap dan murah berbanding pesaing mereka yang lain
  • Semestinya penghantaran, check bateri kereta korang serta pemasangan PERCUMA. Hanya bayar harga bateri saja
Macam cik en terangkan sebelum ini, korang hanya bayar harga bateri yang ditukar sahaja. Yang lain PERCUMA
  • Vin Battery 
Yang ini cik en baru tahu, setiap bateri ada VIN. Apa itu Vin?  VIN ialah Vehicle Identification Number, kod unik bersama nombor siri digunakan oleh industri Atomotif untuk mengenalpasti kenderaan bermotor. 
  • Big Battery
  • Ada di mana mana saja dari Perlis hingga ke Johor Bahru
So kalau korang tinggal di mana mana saja, korang boleh dapatkan perkhidmatan Bateriku.com ini. Mungkin korang berasal dari Perak macam cik en dan bercuti di Johor. So tak perlu cik en pening kepala nak cari mekanik di Johor ini. Bukannya cik en tahu kat mana ada workshop kan. Sebabnya hanya bercuti. So hubungi Bateriku.com. Senang dan mudah. 
  • Mobile Technician (MOTEC) yang terlatih, berpengalaman dan ramah serta boleh dipercayai 
Bateri Kereta Kong

Mobile Technician ini yang akan datang jumpa korang. Dan macam cik en ini, dah la perempuan, semestinya kita was was kan? Lelaki pulak tu, tapi dengan Bateriku.com ini korang jangan risau, mereka sangat dipercayai dan berpengalaman. 
  • Warantinya pula lama dari 12 hingga 30 bulan dan servisnya di cawangan mereka
Selalunya cik en kalau beli bateri, warranty hanya 12 bulan je, lepas itu dah habis warranti, tapi dengan Bateriku.com ini pula boleh sampai 30 bulan. Dan kalau nak tuntut boleh ke cawangan cawangan mereka di setiap negeri. 
  • Waktu servis bermula 7 pagi hingga 1 pagi 
Kalau bab bateri kong ini bukan tentu masa, pagi pagi nak pergi kerja juga nak buat halnya. So Bateriku.com ini akan mula servis mereka seawal 7 pagi hingga 1 pagi . 
  • Kalau korang ada persatuan macam kelab kereta ke, jkkk taman atau badan badan korporat, mereka boleh juga buat Program #FreeChecking secara PERCUMA (bergantung pada tempahan)
Yang ini kalau korang yang de team team kereta ke, boleh la dapatkan #FreeChecking ini. Jadikan dalam tentitif program korang. 

Sangat Mudah Untuk Hubungi Bateriku.com 

Bateri Kereta Kong

TOLL FREE 

1 800 22 2324

Whatsapps

Untuk kawasan Lembah Klang, Perak, Pulau Pinang, Kedah dan Perlis 
Untuk kawasan Negeri Sembilan, Melaka dan Johor 

Download apps di Google Play Store dan Apple App Store

Mobil App BATERIKU.COM
Mudah, cepat & anda boleh "track" pergerakan Mobile Tecnician kami.

Bateri Kereta Kong

NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com & Dealer & Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) & Rakan Wokshop & Rakan Tow Truck

Korang pula kalau berminat menyertai BATERIKU.COM ini di seluruh negara bolehlah mohon secara on-line di 
 Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> lRakan Wokshop >> Rakan Tow
Jadi ini tips ini cik en share sebabnya cik en yakin yang Bateriku.com ini boleh korang harapkan. Jadikan Bateriku.com sebagai peneman korang untuk perjalanan harian dan jauh.
Mungkin korang berminat untuk baca Jangan Tinggalkan Botol Minyak Hitam Selepas Servis Kereta
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Senang dah sekarang Bateriku.com dah ada app sendiri.

    ReplyDelete
  2. Dah tak yah risau sekarang kalau bateri kete kong.. Leh hubungi bateriku jerk kan..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post