Kucing Selebriti Malaysia Yang Terkenal


Kucing Selebriti Malaysia Yang Terkenal | Ramai yang menjadi pencinta haiwan dan banyak nasib haiwan seperti kucing dan anjing atau haiwan kesayangan lain terbela. Sebagai seorang yang hampir 4 tahun dalam bidang veterinar, setiap tahun, sudah mula nampak banyak kesedaran masyarakat terhadap kebajikan haiwan. Lagi lagi Jabatan Perkhidmatan Veterinar telah mengeluarkan Akta Kebajikan 2015. Dan tidak hairan ada juga artis membela kucing dan telah menjadi terkenal di laman sosial. Disini cik en kongsi 4 kucing kepunyaan artis atau selebriti yang mempunyai follower ramai di laman sosial Instagram. Boleh klik gambar untuk ke IG kucing kucing tersebut.

Bujibu Chempel - Hanis Zalikha dan Hazreen


Pandarudin - Yana Samsuddin


Dody - Datuk Alif Syukri


Beshetik - Zara Zya


Selain itu, ada kucing itu sendiri yang menjadi selebriti terkenal seperti Oh My Jep, Hamdan Karipuley , Jelly Bean, AbamBoy dan ramai lagi. Boleh rujuk entri ini 10 Kucing Paling Popular Di Malaysia . Kucing sekarang lagi famous daripada manusia tau! hahaha. Tapi cik en ingatkan janganlah sayang pada kucing berbaka mahal sahaja. Banyak stray cat di luar sana perlukan manusia seperti kita untuk mereka meneruskan kehidupan mereka. Didiklah anak anak sayangi haiwan kerana haiwan ini makhluk Allah juga. Sayangi dan kasihani mereka. Insyallah ada rezeki kita jika kita membantu mereka. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

12 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. JM kesian tengok kucing jalanan, sekarang dan ada 9 ekor dalam jagaan JM

    ReplyDelete
  2. Follow bujibu je.hehe yg lain tak pernah tau pulak zarazya pun bela kucing >< . nnti kita serbu depa. Mostly org suka kucing baka mahal je cik en. Kalau yang still boleh peuk cium kucing jalanan tu terbaik lah. tu pencinta kucing sejati . Serius ckp. yg lain tu acah je lebih.



    p/s : Datang singgah beraya, kes ni special sikit tuan rumah takyah bancuh air, kita klik nuff tuan blog :)

    ReplyDelete
  3. SY SUKA KUCING TP SY TAK SUKA TUAN KUCING ....

    ReplyDelete
  4. Betul tu ohmyjep, abamboy, hamdan karipuley lebih popular dari tuan masing-masing.

    Hanya peminat kucing yang memahaminya ;-)

    ReplyDelete
  5. SETUJU ayat cik en; "jangan sayang baka mahal semata."

    memang ramai antara kita dah nampak sayang dan cinta dan obses dengan kucing. tapi masih kurang lagi yang nampak dan sayang dan obses dengan stray cats. semoga Allah membuka pintu hati kita semua supaya tak pilih kasih antara binatang. aamiin

    ReplyDelete
  6. hai fuzie....
    lama akak tak jenguk sini.
    salam raya ekk :)

    si dody paling kelasss!!!

    ReplyDelete
  7. Kucing sekarang semakin glamer...orang tuan punya dapat nama

    ReplyDelete
  8. Bujibu chempel, za punya kucong farvourite.. kucing skang canggih ada ig tau

    ReplyDelete
  9. tahu yg dato dgn hanis punye je,,baru tahu kucing zara dgn yana,,;D

    ReplyDelete
  10. Selalu stalker Bujibu Chempel. Status dia tak menahan. Haha ^_^

    ReplyDelete
  11. suka tgk kucing dato syukri. dody suka sakat tuan dia hihii.

    ReplyDelete
  12. comel nye kucing kucing ni..tuankucing tumpang glamor

    ReplyDelete
Previous Post Next Post