Cuti Hujung Minggu Terisi Dengan Event Fiesta Sayang Malaysia

Cuti Hujung Minggu Terisi Dengan Event Fiesta Sayang Malaysia  | Nampaknya hari minggu yang lepas, cik en tak sempat nak update blog. Sebabnya cik en habiskan masa cuti hujung minggu dengan menjadi salah seorang media untuk Festival Sayang Malaysia NBOS. Anyway ini bukan entri penuh mengenai festival itu cuma teaser je yerk! Kang diam lelama dalam blog ini, orang kata bersawang pulak. Hahaha... | Cuti Hujung Minggu Terisi Dengan Event Fiesta Sayang Malaysia


Cuti Hujung Minggu Terisi Dengan Event Fiesta Sayang Malaysia


Cik en berbangga juga sebab menjadi media untuk event yang dibuat di Perak ini.Negeri kelahiran dan tempat tinggal cik en kan? Dalam masa yang sama cik en dapat juga berkenalan dengan rakan rakan yang baru. Dalam ramai ramai, hanya ada 2 orang saja cik en kenal iaitu Bonde Zaidalifah dan Afzal Sukasuki. Yang pernah berjumpa Afzal sorang saja la sebab jumpa semasa review De Palma Eco Resort Kuala Selangor sebelum ini. Bonde pula cik en kenal dalam alam socmed je sebelum ini. Walaupun 1st time jumpa kami borak macam dah kenal lama je. Hahhaha. Dan juga kali ini cik en dapat bekerjasama dengan Gaya Travel Magazine dan blogger famous yang lain juga.

Kalau korang yang nak tau apa aktiviti cik en dan team yang lain bolehlah search #sayangmalaysia di Instagram, Facebook dan Twitter. Cari yang locatiaon di SMK Hutan Melintang Bagan Datuk Perak. Untuk full story kena tunggu la cik en story untuk next next entry na.. Ok la, Da semua. Nak masuk tidur dulu.. Nama punya entry teaser kan? Hope cik en akan update secepat mungkin na untuk korang korang baca. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post