Pandangan Veterinar Dari Eintan Nurfuzie Di Sinar Harian


Pandangan Veterinar Dari Eintan Nurfuzie Di Sinar Harian | Pada 13 April 2016, cik en telah menerima email dari Puan Lala wartawan Sinar Harian untuk ditemuramah untuk sisipan WOW (Wanita Oh Wanita) yang akan dikeluarkan pada 17 April 2016. Puan lala mendapat maklumat email cik en dari blog nurfuzie.com ini. Kebetulan topik pada masa itu adalah Wanita dan Haiwan Belaan. 

Pandangan veterinar dari cik en ini berkisar haiwan kesayangan. Topik yang diberi adalah pengetahuan asas mengenai haiwan kesayangan, tempat tinggal dan persekitaraan yang sesuai, pemakanan dan rutin kesihatan. Kesemua yang ditemuramah ada di dalam blog nurfuzie,com ini. Disini cik en berkongsi beberapa artikel yang disiarkan dalam Sinar Harian tersebut.


Jika sebelum ini Blog Nurfuzie.Com masuk Utusan Malaysia pada 12 Disember 2015, pandangan ini lebih kepada persendirian iaitu pandangan veterinar dari seorang pembantu veterinar dan cik en ada selitkan blog nurfuzie,com bagi memudahkan pembaca tetap engaged dengan pandangan cik en yang ada di dalam blog ini. Terima kasih Sinar Harian! 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

6 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. assalam...tahniah...ada juga baca.

    ReplyDelete
  2. wah..kemain cik en..tahniah..dh mula dpt perhatian di akhbar2..hehe

    ReplyDelete
  3. kalau peminat haiwan maka pengetahuan mereka juga sentiasa bertambah dalam bidang tersebut

    ReplyDelete
  4. rasa mcm nak bawak kucing2 husna jumpa vet jer..kesian diorang xpernah jumpa doktor..xtawu apa penyakit..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post