Studio Raya Seri Iskandar Perak di Razin Zain

Studio Raya Seri Iskandar Perak di Razin Zain | Masuk ini kali ke 3 lagi cik en bersama sama dengan Razin Zain Profesional Studio untuk abadikan memeori beraya bersama keluarga. Cuma adik cik en dan suaminya tak dapat sertai sebab adik masih kuarantin selepas minum iodin untuk masalah tiriod dia. Tapi meriah juga la sebabnya bergabung dengan sepupu dan juga adik adik lepasan SPM dan tak lupa juga bersama rakan blogger Marina Bashah. Mencabar juga la bergambar time bulan puasa ini rupanya. Hahahha.. 



Studio Raya Seri Iskandar Perak di Razin Zain 

Studio Razin Zain ini sangat terkenal di luar negeri Perak tapi dalam negeri Perak ramai tak perasaan kewujudan studio ini. Owner atau photographer studio ini bernama Razin merupakan photographer untuk banyak artis terkenal dan juga photographer untuk Gegar Vaganza dan video sebalik tabir Adam AF. Itu baru hiburan, Razin juga pernah menjadi photographer bagi wakil rakyat di Perak ini dan sangat profesional walaupun bukan dalam dunia hiburan. Multitasking betul Razin ini. Dari segi kualiti perkhidmatan yang ditawarkan semestinya tip top takkan lah dapat offer dari Ella, Adam, Bob dan ramai lagi. 


Tinggal sekejap pasal kejayaan Razin tadi dan cik en nak fokus kepada promo raya yang ditawarkan hanya RM 150 ( 2024 ) sahaja. Korang yang tinggal di sekitar Seri Iskandar Perak, Kuala Kangsar, Manjung, Ipoh, Kampar dan lain lain rugii kalau tak ambil perkhidmatan ini. Ada 2 sebab korang perlu ambil perkhidmatan Razin. Yang pertama Razin sendiri yang menjadi buruan artis untuk tangkap gambar seperti yang cik en ceritakan sebelum ini. Hasil yang korang boleh tengok dengan ke GALERI RAZIN ZAIN. Dan kedua adalah studio yang lain dari yang lain. 1 gambar 2 konsep. Anyway ada 3 konsep studio dalam satu iaitu Vintage, Klasik dan Moden. Korang boleh pilih yang mana kena dengan konsep pakaian korang. 




Jika korang berminat boleh lah whatsapp di Studio Raya Seri Iskandar atau boleh ke 

Razin Zain Professional Photographer

NO.118 PSRN, Persiaran SIBC 5, Bandar Seri Iskandar, 32610 Seri Iskandar, Perak
010-915 0211
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post