Kan Aku Dah Kata. Aku Sibuk Lepas Ini


Kan Aku Dah Kata. Aku Sibuk Lepas Ini | Rentetan dari kisah maybank hari itu di entry Maybank Buat Loqlaq Pulak!. Cik en dah kata cik en akan sibuk dan tak sempat untuk renew kad pay wave tu. Dan sememangnya dah mula sibuk apabila masing masing dapat jadua latihan sukan untuk Program Kecemerlangan dan Kecergasan Jabatan Perkhidmatan Veterinar Malaysia yang akan di adakan di Shah Alam nanti. Untuk 2 bulan ini, jadual memang pack sedikit kerana kami ada lebih kurang sebulan dua untuk latihan. Ditambah pula kerja yang sememangnya tidak boleh ditinggalkan. 




Walaupun cik en hanya ada latihan badminton sahaja dan rakan seklinik cik en bermain bola jaring dan ada kawad kaki untuk sukan dan kemerdekaan, jadi cik en perlu bekerja di klinik seorang diri. Ditambah pula bilangan haiwan sakit setiap hari yang ramai. Jadi cik en akan kurang sikit update blog tapi korang boleh keep in touch dengan cik en di Instagram dan facebook cik en . Kalau ada masa terluang cik en akan curi curi update blog kesayangan cik en ni. Sukan akan diadakan pada 19-23 Ogos 2016 nanti. Dan bulan September cik en akan bercuti panjang untuk release stress dan merupakan travel cik en pertama yang jauh sedikit tapi masih dalam Malaysia. 

Jadi niat cik en nak buat giveaway akan tertunda tapi kalau ada yang sudi sponsar, mungkin cik en akan buat pertimbangan. Hahhaha. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

6 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Sibuknya Cik en ya. Mana sukan mana keja.

    All the best k

    ReplyDelete
  2. wow bizi Cik En.. tabahlaaa and senyum2 selalu =)

    ReplyDelete
  3. rasa macam da singgah drop komen.. Cik En tak approve lagi eh ? betui dak ? hehe...

    ReplyDelete
  4. kipidap. life gonna b interesting tu cik EN.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post