Muka Putih Tangan Hitam? Tidak Lagi Dengan HIAS

Muka Putih Tangan Hitam? Tidak Lagi Dengan HIAS | Pernah tak korang tengok atau korang sendiri mengalami masalah muka cerah tapi tangan gelap? Macam cik en, cik en hanya gunakan sunblock pada area muka sahaja. Kalau tangan ini suka sangat terlupa. Iyalah, niat hati apply selepas basuh tangan kotor dengan lebihan solekan tapi dah kelam kabut terus terlupa. Tapi bila korang ada sunblock yang wangi, mesti korang tak kan lupa nak pakai. Sebab itu, cik en gunakan HIAS Whitening Losyen. Selain daripada losyen, terdapat juga pencerahan segera untuk tangan korang. | Muka Putih Tangan Hitam? Tidak Lagi Dengan HIAS




Muka Putih Tangan Hitam? Tidak Lagi Dengan HIAS


Tangan saja ke boleh guna cik en? Sebenarnya ianya boleh juga untuk muka. Kalau korang jenis bersolek boleh gunakan HIAS ini sebagai base make up sebabnya mengandungi vitamin C dan E. Celah celah bedah yang gelap itu pun korang boleh sapu dengan HIAS ini. Disebabkan kesan pencerahan yang segera, korang boleh la stanby HIAS ini dalam koleksi losyen korang. Urgent nak guna untuk majlis rasmi boleh la pakai.


HIAS ini juga jenis cepat meresap pada kulit dan tak melekit. Tambah dengan bauan bunga ros akan buat korang yang stress jadi release. Selain daripada base makeup, HIAS juga boleh digunakan untuk aktiviti harian seperti jogging, walking dan macam cik en ini yang kadang kadang kena turun ke ladang untuk rawatan haiwan besar. Jenis kaki pulau boleh juga gunakan HIAS untuk aktiviti air korang seperti snorkling, scuba, driving dan lain lain lagi. Ini kerana HIAS mempunyai sunblocks SPF50 yang sesuai untuk perlindungan sunburn (UV).

Perakuan KKM? Mestilah ada, cik en tak kan share kalau tak tahu asal usul ini. Korang boleh semak NOT200204214K sendiri.

Kalau korang berminat, korang boleh ke IG : Hias Berhias atau whatsapp terus ke nombor 0172422362
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post