Stemcell MixBerries Kitsui Untuk Penjagaan Tubuh Badan dan Kulit

Stemcell MixBerries Kitsui Untuk Penjagaan Tubuh Badan dan Kulit | Ingat lagi tak cik en ada review Pimple Away Kitsui sebelum ini? Dengan hanya 5 hari consume superfood kitsui ini memang dah nampak kesannya. Disebabkan itu, cik en excited nak mencuba salah satu lagi produk Kitsui iaitu Stemcell MixBerries Kitsui. Stemcell MixBerries Kitsui ini adalah minuman lengkap untuk body dan skin kita. Dengan memberi kesan melindungi, mengurangkan dan menambahbaikkan body dan skin kita menjadi punca cik en memilih Stemcell MixBerries Kitsui dari superfood yang lain. 

Stemcell MixBerries Kitsui
Stemcell MixBerries Kitsui

Stemcell MixBerries Kitsui 


Mesti korang tertanya, kenapa cik en nyatakan Stemcell MixBerries Kitsui ini superfood kan? Produk Kitsui termasuk Stemcell MixBerries Kitsui bukan dibuat daripada ubatan tapi adalah produk yg diperbuat dari makanan seharian kita seperti sayur-sayuran , buah-buahan dan kolagen dari ikan. So kalau korang tercari cari No. MAL memang tak kan jumpa la sebab No. MAL hanya untuk produk yang mempunyai ubat. Produk KITSUI cuma ada No.Reference Dari Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) dan dikategorikan sebagai makanan. So korang jangan risau akan ada kesan kesan sampingan. 


Stemcell MixBerries Kitsui ini campuran buah buahan dan Collagen sahaja seperti 

  • Blueberry
  • Blackcurrant
  • Rasberry
  • Elderberry
  • Red Grape
  • Strawberry
  • Cranberry
  • Collagen StemCell
Sebelum ini cik en pun amalkan minuman tambahan berasaskan jenis berry ini. Memang kesan dia terbukti sangat. So bila nampak Stemcell MixBerries Kitsui ini adalah campuran buah berry yang mempunyai kualiti yang terbaik cik en memang yakin kesan dia. Kalau nak kesan lebih baik cik en recommended untuk jadikan amalan setiap hari dalam jangka masa yang panjang. Itu pun kalau korang nak dapatkan kulit macam cik en la. Hihihi


Stemcell MixBerries Kitsui ini berfungsi untuk melindungi dari cahaya UV dan bebas radikal, mengurangkan pigmentasi, bintik hitam dan kedutan serta improve dark Eye Circke, Eyesight dan tekstur kulit kita. Cara pengambilannya sangat mudah, campurkan 1 paket dengan 150ml air suam, shake atau kacau sehingga larut dan terus minum serta merta selepas sarapan pagi. Jangan lupa minum air secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. Rasanya masam masam macam makan strawberry tapi rasa mild la tak la ekstrem. 

Dan mesti korang nak tengok review jujur atau testimoni dari cik en kan? Cik en sebenarnya ada masalah Dark Eye Circle atau lingkaran gelap di bawah mata. Mungkin sebab cik en menggunakan contact lens sepanjang hari, selalu tak cukup tidur dan mengadap laptop dan handphone untuk selesaikan kerja pejabat dan blog. So semakin hari semakin teruk pula kadar kegelapan itu. Hahaha. Dan ini hasilnya dengan 7 hari mengamalkan Stemcell MixBerries Kitsui ini


Walaupun tak la tak ada langsung dark circle tapi memang dah reduce la dari sebelum ini. Selagi cik en sibuk dan tak cuku tidur semestinya akan ada cuma ianya semakin hari semakin kurang la. 

Untuk pembelian korang boleh beli di Watsons atau Guardian atau boleh juga layari laman web dan media sosial di bawah untuk lebih lanjut

Kitsui 
Hotline +6 03-7666 1129
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post