Ephyra Skin Nano Serum Memang Hebat


Ephyra Skin Nano Serum Memang Hebat | Itu yang boleh keluar dari kata cik en selepas sebulan penggunaanya . Ephyra Skin Nano Serum memang menghasilkan kesan yang sangat awesome dan hebat! Bekalan serum hebat ini terputus disebabkan kesibukan bekerja buat setiap hari cik en jadi murung dan tidak bersemangat. Cik en siap terbalikkan botol Ephyra Skin Nano ini dan dapatkan titisan terakhir sebabnya sangat rugi untuk bazirkan. Dan hari ini cik en baru order serum hebat ini pada dealer Oceonlife dan rakan Kelab Blogger Ben Ashaari , Akak Julia Johari. Mesti muka cik en merindui serum ini. Iyalah, setiap hari bersama tiba tiba hilang pulak. Diibaratkan Ephyra Skin Nano serum ini sahabat baik dengan muka cik en. 

Ephyra Skin Nano Serum ini telah duji dan dibuktikan secara klinikal untuk Mencerahkan, Memutihkan dan Anti Penuaan. And guess what! Memang terbukti dan buktinya wajah muka cik en sendiri. Mungkin ada yang membaca review produk ini di entry Ephyra Skin Nano Advance Serum Terbaik Untuk Wajah kan? Itu penggunaan 5 hari dan kini dan masuk sebulan cik en menggunakan nya. Jom scrool kebawah ini untuk lihat apa yang terjadi. 


Cik en close up kan gambar lama ini. Muka yang hanya di calit BB Cream dan bedak murah. Nampak muka pun, yerk.. tidak berseri sangat dan macam sudah berumur 40 an sahaja. sedangkan baru masuk 30 an. Sebulan penggunaan Ephyra Skin Nano Serum ini menghasilkan wajah di bawah dengan menggunakan BB Cream dan bedak murah yang sama


Dan terbaru sekali kisah muka tanpa secalit BB Cream dan bedak murah tersebut. Cik en dipuji muka semakin berseri sedangkan masa tersebut tengah hiking di Bukit 300 Teluk Batik Perak. Biasalah kan bila berpeluh, muka akan jadi muka paling natural. Lagi pun rakan yang memuji cik en adalah rakan yang setahun lebih tidak jumpa. Persepsi pertama adalah berseri. Kali kedua, dia memuji di facebook personal cik en dan yang ini bolehlah cik en tunjukkan buktinya.


Sepanjang hiking cik en snap gambar untuk buktikan lagi yang muka cik en lebih baik dari sebelum ini. Abaikan muka yang penat dan fokuskan pada kulit muka cik en ye. 



Memang produk Ephyra kali ini best la. Cik en memang menantikan produk yang buat wajah kita sihat dan berseri walaupun tanpa perlu berbedak dan make up. Dan cik en confident yang sesiapa menggunakannya akan puas hati tahap berbintang bintang di langit dengan kesannya. Selepas ini cik en akan cuba produk Ephyra yang lain seperti SkinBar, Inteemor dan Produk Kesihatan Ephyra. 

Sebelum ini yang kata, kira pakai produk ini, bukan kecantikan asli la ye, sebab pakai produk serum ini. Meh sini cik en terangkan. Muka kita ini semasa remaja memang la tegang, tiada masalah dan berseri kerana masih banyak khasiat yang ada di muka ini, selepas kita mula bekerja, bekerja di bawah matahari yang sampai boleh merosakkan kulit, makan makanan yang kurang berkhasiat dan penggunaan penghawa dingin yang mengeringkan kulit, semestinya kesihatan kulit muka kita ini akan menurun. Jadi dengan Ephyra Skin Nano Serum ini ianya sebagai satu supplement tambahan bagi kulit untuk membantu kulit wajah kita kembali sihat. Cik en tidak suka amalkan sebarang foundation atau krim yang nampak glorry glorry ini, sebabnya ianya tidak asli. Hanya ditepek di luar sahaja sedangkan kulit di dalam tidak sihat. Jadi jangan risau dengan Ephyra Skin Nano Serum ini. 


Berminat dengan produk yang buat cik en ini rasa hebat? Baca dibawah ini

EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
15ml

Harga: 
RM 88 (Sem.Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak) 

Harga Promosi : 
RM 68 (Sem. Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak) 

Sesuai untuk semua jenis kulit.

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh dibeli secara online melalui 
atau 
Whatsapp ke HOTLINE : 019 - 7373770 / 019 -3800779

Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura serta terdapat juga dia farmasi terpilih serta kedai/took jamu. 

Instagram : @ephyra2u 

p/s : Boleh juga pesan melalui kak Juju macam cik en di Facebook Julia Johari 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

8 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. patut la comel... guna ephyra rupanya

    ReplyDelete
  2. mmg best bila berkesan sbb tu kena brani cuba..

    kdg org berkira kos, tp bila dh cuba n kena, kos pun pndg ke tepi.. ekekek.

    ReplyDelete
  3. Tak sangka!!! Akak tgk sendiri wajah adik masa hiking tu wowww mcm tak percaya tau serum ephyra ni beri efek bagus pada wajah adik....alhamdulilah mmg produk ephyra dpt pengiktirafan kkm dan sesuai digunakan pada byk lapisan umur tau bangga sgt tgk kawan semakin cantik....terbaiklah :)

    ReplyDelete
  4. selalu bagi org yg.membaca teeasa teringin nak pakai...hadoiii. kena try 1 ni.

    ReplyDelete
  5. Haritu saya pun ada dpt sample ephyra serum ni..best pakai sebab dia cepat meresap..

    ReplyDelete
  6. menarik.. berebut2 nt org cari serum ephyra ni.

    ReplyDelete
  7. wahh betul lah! gmbar slepas tu nampak lebih cerah.. tanpa filter plak tu.. hsna mmg tawu klau org guna filter ke tak.. tp nih hsna mcm nmpak parut kat kening kanan cik en.. so mmg no filter lah kot.. dasyat nano serum ephyra nih..thumbs up!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post