www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-01-26

Kucing Obesiti Di Klinik Cik EN


Kucing Obesiti Di Klinik Cik EN | Semua mengimpikan kucing yang gemuk, gebu dan manja. Ada sesetengah pelanggan cik en akan merungut "kenapa kucing saya kurus? kucing orang lain gemok gemok". Banyak sebenarnya faktor kenapa sesetengah kucing gemuk dan obesiti tapi kebanyakkan kerana telah dimandulkan. Ada juga kucing yang tidak dimandulkan mempunyai berat lebih dari 6 kg. Faktor pemakanan dan menjaga jadual ubat cacing memainkan peranan utama kenapa kucing boleh gemuk. Untuk kali ini, cik en tidak akan terangkan pemakanan atau diet yang terbaik untuk kucing cuma hendak kongsikan kucing yang obesiti yang selalu datang ke klinik cik en. Kucing dibawah ini adalah kucing betina kepunyaan pelanggan cina. 



Kucing ini dimiliki oleh pak cik dan makcik Melayu dan cik en terima kunjungan kucing ini hampir 3 tahun lepas.




Gemuk kan? berat kucing kucing ini 6 kilogram ke atas, Mereka datang selalunya untuk rutin vaksin dan ubat cacing.

10 comments:

ros nordin said... [Reply]

Gemuk-gemuk kucingnya

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply]

Jom join ...

http://jombercontest.blogspot.my/2016/01/segmen-bersama-leya-yeolly.html

husna zahidi said... [Reply]

seronok sebenarnya ada kucing gemok nih.. tp kesian pulak bila tgk diorg tak banyak bgerak..huhuhu..

kisah earty said... [Reply]

Geramnye..gebu gebas semua kucing2 tu.. hehe

Yumida Huda said... [Reply]

eeeeee gemoknya! geram tengok. nak peluk!!!

sya mimie said... [Reply]

comelnyaaa..

Dunia Zumal said... [Reply]

Teringat Rambo kat Jitra yang berat hampir 8kg. Makan sikit ja, hairan gak dia besar.

eima said... [Reply]

amboi berat dan comeynye haiiiiiiib

Diana Rashid said... [Reply]

besaq nya..seronok ni kalau peluk..adik saya ada juga bela kucing sampai dia jadi besar bulat..dah la bulu tebal..sekarang umur dia dalam 9 tahun...tapikan kenapa entah gigi dia dah luruh..gigi graham tu memang dah tak de..kesian sebab nak makan terpaksa makan makanan baby kucing je..sebab tak boleh kunyah..

Ardilla Noorezan said... [Reply]

Kucing gemuk ni comel tapi ada satu kes ni saya pernah tengok kucing ni gemuk sangat sampai nak jalan pun susah. Then dia pergi exercise apa semua untuk kurangkan berat haha

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads