www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-01-26

Kucing Obesiti Di Klinik Cik EN


Kucing Obesiti Di Klinik Cik EN | Semua mengimpikan kucing yang gemuk, gebu dan manja. Ada sesetengah pelanggan cik en akan merungut "kenapa kucing saya kurus? kucing orang lain gemok gemok". Banyak sebenarnya faktor kenapa sesetengah kucing gemuk dan obesiti tapi kebanyakkan kerana telah dimandulkan. Ada juga kucing yang tidak dimandulkan mempunyai berat lebih dari 6 kg. Faktor pemakanan dan menjaga jadual ubat cacing memainkan peranan utama kenapa kucing boleh gemuk. Untuk kali ini, cik en tidak akan terangkan pemakanan atau diet yang terbaik untuk kucing cuma hendak kongsikan kucing yang obesiti yang selalu datang ke klinik cik en. Kucing dibawah ini adalah kucing betina kepunyaan pelanggan cina. 



Kucing ini dimiliki oleh pak cik dan makcik Melayu dan cik en terima kunjungan kucing ini hampir 3 tahun lepas.




Gemuk kan? berat kucing kucing ini 6 kilogram ke atas, Mereka datang selalunya untuk rutin vaksin dan ubat cacing.

  10 comments:

  1. Jom join ...

    http://jombercontest.blogspot.my/2016/01/segmen-bersama-leya-yeolly.html

    ReplyDelete
  2. seronok sebenarnya ada kucing gemok nih.. tp kesian pulak bila tgk diorg tak banyak bgerak..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Geramnye..gebu gebas semua kucing2 tu.. hehe

    ReplyDelete
  4. eeeeee gemoknya! geram tengok. nak peluk!!!

    ReplyDelete
  5. Teringat Rambo kat Jitra yang berat hampir 8kg. Makan sikit ja, hairan gak dia besar.

    ReplyDelete
  6. amboi berat dan comeynye haiiiiiiib

    ReplyDelete
  7. besaq nya..seronok ni kalau peluk..adik saya ada juga bela kucing sampai dia jadi besar bulat..dah la bulu tebal..sekarang umur dia dalam 9 tahun...tapikan kenapa entah gigi dia dah luruh..gigi graham tu memang dah tak de..kesian sebab nak makan terpaksa makan makanan baby kucing je..sebab tak boleh kunyah..

    ReplyDelete
  8. Kucing gemuk ni comel tapi ada satu kes ni saya pernah tengok kucing ni gemuk sangat sampai nak jalan pun susah. Then dia pergi exercise apa semua untuk kurangkan berat haha

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!