www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2015-09-14

Musim Kucing Demam

Assalamualaikum semua
Ada tak yang merindui cik en?
dah 2 3 hari cik en tak update.
lupakan.. kali ini cik en nak share keywords carian peng"goooogle"


Nampaknya, musim demam kucing dah datang..
korang boleh rujuk entry berkaitan di bawah



kemusykilan?
boleh cuba cari di
INFO VETERINAR
atau boleh bertanya di mana mana komen atau PM di FANPAGE CIK EN

  12 comments:

  1. aah kan kucing mmg rajin demam .. bdn panas pastu selsema teruk .... mata bertaik ..... pastu suka sgt tido atas simen ....
    tok kite hancurkan pcm suku ...pastu bamncuh sumbat dlm mulut kucing die ,..... alhamdulillah sihat .... zaman dulu2 org kampung mana ade vet

    ReplyDelete
  2. Kucing pun terkesan ngan jerubu agaknya..hihihi

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi dari nieyl :)
    memang betul pun..nieki kat rumah pun selseama...

    ReplyDelete
  4. Tq Cik En sudi singgah blog linda. Lepas ni nak pinjam keyword la sekejap eh ;)

    Salam perkenalan.

    ReplyDelete
  5. cerita pasal kucing..semalam PC telefon mama di kampung..sedih bila mama cakap 5 ekor kucing kami mati berturut turut.Allahu..redha.

    ReplyDelete
  6. Musim jerebu kucing pun batuk batuk juga. Hehe.

    ReplyDelete
  7. salam dr segmen kakmia.
    kucing pon kena demam sekrang? igt kan musim ni manusia je demam.

    cahayakehalusankelembutan.blogspot.my ;)

    ReplyDelete
  8. musim jerebu ni, kucing pun ikut demam..

    ReplyDelete
  9. pleaz be happy n happy as soon as possible

    ReplyDelete
  10. Kucing saya pun demam, bawak pergi vet..doktor cakap kucing demam dan kena cacing. Tapi sayang umur dia tak panjang, dah mati.

    ReplyDelete
  11. Betul la..Banyak kes kucing deman sekarang..
    Adakah deman kucing nie bermusim???

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads