www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-09-14

Musim Kucing Demam

Assalamualaikum semua
Ada tak yang merindui cik en?
dah 2 3 hari cik en tak update.
lupakan.. kali ini cik en nak share keywords carian peng"goooogle"


Nampaknya, musim demam kucing dah datang..
korang boleh rujuk entry berkaitan di bawah



kemusykilan?
boleh cuba cari di
INFO VETERINAR
atau boleh bertanya di mana mana komen atau PM di FANPAGE CIK EN

12 comments:

eima said... [Reply]

aah kan kucing mmg rajin demam .. bdn panas pastu selsema teruk .... mata bertaik ..... pastu suka sgt tido atas simen ....
tok kite hancurkan pcm suku ...pastu bamncuh sumbat dlm mulut kucing die ,..... alhamdulillah sihat .... zaman dulu2 org kampung mana ade vet

Rusmeyati Nordin said... [Reply]

Kucing pun terkesan ngan jerubu agaknya..hihihi

Nieyl said... [Reply]

Salam singgah pagi dari nieyl :)
memang betul pun..nieki kat rumah pun selseama...

Linda said... [Reply]

Tq Cik En sudi singgah blog linda. Lepas ni nak pinjam keyword la sekejap eh ;)

Salam perkenalan.

PeRdU cINta said... [Reply]

cerita pasal kucing..semalam PC telefon mama di kampung..sedih bila mama cakap 5 ekor kucing kami mati berturut turut.Allahu..redha.

Adam Roslan said... [Reply]

Musim jerebu kucing pun batuk batuk juga. Hehe.

NURUL AQIDAH AZAHAR said... [Reply]

kucing pun kena jerebu...

The Kehalusan Kelembutan said... [Reply]

salam dr segmen kakmia.
kucing pon kena demam sekrang? igt kan musim ni manusia je demam.

cahayakehalusankelembutan.blogspot.my ;)

nur anis said... [Reply]

musim jerebu ni, kucing pun ikut demam..

fifie feyca said... [Reply]

pleaz be happy n happy as soon as possible

Hajar Shikin said... [Reply]

Kucing saya pun demam, bawak pergi vet..doktor cakap kucing demam dan kena cacing. Tapi sayang umur dia tak panjang, dah mati.

Along Polimas said... [Reply]

Betul la..Banyak kes kucing deman sekarang..
Adakah deman kucing nie bermusim???

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads