www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-05-09

Salam takziah kepada NUSHA dan Selamat hari Jadi GEN2MERAH

salam semua
cik en ada satu cerita gumbira dan satu cerita sedih
mula mula kita share dulu berita sedih..



kawan blogger cik en nusha baru kehilangan kaka, memey kesayangan dia..
Kaka mati disebabkan kegagalan saluran kencing berfungsi..
disebabkan itu pagi tadi jam 7.30 pagi kaka meninggalkan keluarga nusha.
blogger yang lain boleh rujuk entry ini
cik en pernah memberi rawatan vaksin kepada kaka lebih kurang sebulan yang lepas..
masa tu cik en bagi vaksin kucing..

kiranya cik en sempat memeluk, memengang dan mengusap kaka.. tak sangka itulah kali pertama kami berjumpa dan terakhir.
bagi nusha.. bersabarlah syg..mungkin dah sampai ajalnya.. kaka akan tunggu kita di syurga.. bersemangatlah untuk Puan Eton dan yang lain lain pulak... akak aan cuba cari anak kucing yang comel untuk nusha k?


seterusnya kita ingin mengucapkan hepy bestday atau birthday kepada kawan blogger cik en...
GEN2MERAH




itu pun cik en ternampak entry ini yang menyatakan hari ini bestday GEN2MERAH ni. Terima kasih mama
untuk pengetahuan semua.... GEN2MERAH ini pernah jadi lucky follower cik en.. boleh rujuk entry yang ini
Jadi kepada GEN2MERAH terimalah lagu dibawah ini..
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan GEN2MERAH
Allah selmatkan kamuuuuuuu.....
 semoga cikgu berjaya, panjang umur dan murah rezeki...
aminn.....gd luck


p/s : pelbagai cerita suka dan duka dalam kehidupan, jodoh ajal dan rezeki ditangan Allah...
Photobucket

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

thnx kak..sgt hargai..

Bui Junaidi said... [Reply]

KESIAN DIA..MCM ADIK BUI DULU,MENANGIS BILA KUCING DIA MATI..

MISS Z BERCELOTEH said... [Reply]

nak pergi terjah mereka lah lepas ne

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/segmen-up-follower-tambah-kenalan.html

ejulz said... [Reply]

kesian..

Aida Omar said... [Reply]

sedihnya pasal kucing mati tu.. waa!! kucing aida hilang 2 hari pun dah meroyan. huhu.. kalau dah sayang kan.. Happy Besday buat Gen2Merah :)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads