www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-05-30

Cik en bertudung?


salam semua...
hari ini cik en kebzan..
semua staf dalam opis cik en bercuti dan ada yang buat program luar..
cik en terkelam kelibut ke klinik, ke kaunter, ke meja permit, ke bilik faks, fotostat dan bla bla bla....
penat tuh..makan pun x sempat..
hehe..tengok tajuk len macam je kan..
buat masa ini cik en belum bertudung lagi tapi ada yang bertudung berkaitan dengan cik en
ini cik en nak cete ini.. semalam cik en g la kat entry ini..
cik en pun sesaja la nak mintak doodle..
heheh...dengan bangganya cik en nak cete.. cik empunya blog ini sudi nak bagi cik en doodle..
tapi cik en bertudung la..nak tengok x?ehhehe
klik untuk ke entry tu
comey kan..kaler pebret cik en..
kaler purple...ehhehkhehehk
thnks syg...
anyway try buat yg free hair pulak k?
akak support adik...
chaiyok!chaiyok
╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO!



Photobucket

8 comments:

msredcheesecake said... [Reply]

takpelah... janji comey....hheee

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

alahai..cutenya!!

YANA PINKY said... [Reply]

Sure :) Thanks for this entryyy ^^

Yumida said... [Reply]

kiut doodle tu

Azhafizah[フィザ] said... [Reply]

comelnya bertudung.^__^

IntaNBerliaN said... [Reply]

cute je.. :-)

Cik Anita said... [Reply]

salam..

alah-alah..nice doodle! suka colour2 purple nih. hehe

Bui Junaidi said... [Reply]

COMEL BEBENAR DUDEL TU..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads