www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-05-30

Cik en bertudung?


salam semua...
hari ini cik en kebzan..
semua staf dalam opis cik en bercuti dan ada yang buat program luar..
cik en terkelam kelibut ke klinik, ke kaunter, ke meja permit, ke bilik faks, fotostat dan bla bla bla....
penat tuh..makan pun x sempat..
hehe..tengok tajuk len macam je kan..
buat masa ini cik en belum bertudung lagi tapi ada yang bertudung berkaitan dengan cik en
ini cik en nak cete ini.. semalam cik en g la kat entry ini..
cik en pun sesaja la nak mintak doodle..
heheh...dengan bangganya cik en nak cete.. cik empunya blog ini sudi nak bagi cik en doodle..
tapi cik en bertudung la..nak tengok x?ehhehe
klik untuk ke entry tu
comey kan..kaler pebret cik en..
kaler purple...ehhehkhehehk
thnks syg...
anyway try buat yg free hair pulak k?
akak support adik...
chaiyok!chaiyok
╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO!



Photobucket

  8 comments:

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!