Berapa Harga Masuk Gua Tempurung Gopeng Perak

Berapa Harga Masuk Gua Tempurung Gopeng Perak | Korang yang tertanya tanya Berapa Harga Masuk Gua Tempurung semasa baca entri sebelum ini mesti baca entri ini sampai habis. Cik en bukan sahaja nak kongsi harga tetapi nak kongsi juga sedikit suasana di dalam Gua Tempurung memandangkan banyak juga gambar yang ada. Dari tersimpan dalam phone sahaja cik en nak kongsi semua gambar yang ada dalam entri ini. Mungkin agak berat entri ini untuk loading tapi sekarang dah zaman 2022, takkan masih lagi stay pada telco yang bagi line slow kan? Berbaloi untuk korang tunggu semua habis loading okey?

Gua Tempurung Gopeng Perak


Berapa Harga Masuk Gua Tempurung Gopeng Perak

Cik en adalah beberapa kali masuk dan rasanya harga yang ditawarkan tidaklah semahal theme park yang ada di Malaysia. Harga mampu milik dan ada moment yang cantik, idah, suka, duka dan persahabatan semasa ikuti pakej mereka. 

Sebekum itu cik en nak ucapkan terima kasih kepada Be-You-Tiful @ Kampar dan Majlis Perbandaran Kampar untuk trip ke Gua Tempurung dan tempat menarik di Kampar pada 24 hingga 26 September 2022


Diatas ini adalah harga masuk ke Gua Tempurung. Ada 4 jenis tour yang disediakan. Cik en dan team haritu masuk GT tapi belum lengkap sebabnya kami rushing untuk aktiviti petang pula. SO korang boleh tengok kan, untuk non Malaysia pun paling maha baru RM50 sahaja. Murah sangat. 

Pengalaman di dalam Gua Tempurung 

Harga dah tahu so korang mesti nak tengok tempat apa yang ada di dalam Gua Tempurung ini beserta aktivitinya. Mungkin tidaklah lengkap kan tapi mampu buat korang teruja dengan aktiviti dalam ini. 








































Gambar yang cik en upload ini ada dari personal phone, team phone dan photographer. Ini antara yang cik en dapat kongsikan untuk korang yang ingin cuba aktiviti didalam Gua Tempurung. Berjaan, mendaki tangga, turun tangga, daki batu, gelonsor, merangkak dalam air, dan lain lain lagi. Akan jadi memori indah suka dan duka disini. Maklumat lanjut boleh ke Gua Tempurung

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post