Jana Pendapatan Sampai Berjaya Dengan Program Usahawan Venyss

Jana Pendapatan Sampai Berjaya Dengan Program Usahawan Venyss | Semenjak pandemik Covid-19 melanda seluruh dunia, ramai yang terkesan lebih lagi kepada mereka yang hanya bergantung dengan pendapatan yang tidak seberapa. Ramai juga diberhentikan kerja, perniagaan tutup dan lain lain lagi. Kesian juga cik en tengok apabila ada yang terpedaya dengan skim cepat kaya versi digital dan apps sekarang ini. Modal yang ada lebur begitu sahaja. Jika lelaki mungkin mereka boleh buat kerja berat tapi kalau wanita seperti kita ini, lebih lebih lagi suri rumah tangga yang menjaga anak dan tidak dapat keluar bekerja tidak mampu untuk bertahan atau membantu keluarga di saat sebegini. Disebabkan itu, cik en nak berkongsi dengan korang untuk Jana Pendapatan Sampai Berjaya Dengan Program Usahawan Venyss. Ianya bukan scammer atau penipuan tapi ianya untuk bantu mereka yang ingin menambah pendapatan dengan cara yang betul



Jana Pendapatan Sampai Berjaya Dengan Program Usahawan Venyss

Kenapa cik en kata Program Usahawan Venyss ini boleh berjaya? Sebabnya Venyss mengeluarkan produk yang memang mudah dijual dan cik en sendiri dah mula tertarik dengan produk yang mereka ada. Siapa yang tak suka dengan barangan kemas kan? Sesetengah orang suka dengan emas tapi ramai juga peminat perak. Lagi lagi ianya boleh kita customized mengikut citarasa kita sendiri. Pelbagai jenis yang boleh kita pilih seperti rantai, gelang, cincin, loket, keronsang dan juga gelang kaki. Mungkin ada yang suka letak nama, reka bentuk bunga dan macam macam idea lagi. 




Lihat la contoh barangan yang telah dikeluarkan oleh Venyss ini. Cantik cantik semuanya dan ada yang suka sadur dengan warna emas. Nampak sangat elegan dan semestinya peminat silver akan teruja semua ini.

Apa kaitan Program Usahawan Venyss Ini?



Mungkin ianya menarik minat korang untuk membeli tapi Venyss telah berjaya menubuhkan satu program yang mana minat korang menjadi pendapatan sampingan. Jika ianya berjaya, tidak mustahil untuk korang menjadikannya pendapatan tetap. Tak salah angan angan tapi pastikan ianya berjaya lagi lagi Program Usahawan Venyss ini telah berjaya membantu wanita wanita di luar sana. Oh ya.. bukan wanita tapi lelaki juga. Sesiapa boleh menjual barangan Venyss ini asal ada usaha dan yakin. 


Program Usahawan Venyss ini membantu mereka di luar sana seperti 

  • Ibu tunggal yang tidak mampu menampung perbelanjaan anak-anak
  • Suri rumah yang ingin menambah pendapatan dan membantu suami
  • Pekerja yang hilang peluang pekerjaan selepas pasca Covid-19
  • Penjawat Awam dan Swasta yang memerlukan duit tambahan untuk membayar bil dan loan
  • Anak-anak muda dan graduan baru yang menganggur dan perlukan peluang pekerjaan atau pengalaman berniaga
  • Pelajar yang memerlukan wang saku untuk membeli buku dan bahan rujukan untuk pembelajaran di Universiti
Program Usahawan Venyss ini akan melahirkan Venyss Jewelry Consultant atau nama manjannya VJC. Mereka yang ingin mencuba untuk mengikuti ptogram ini, VJC ini ada beberapa peringkat yang mana kita boleh nampak perjalanannya bukan seperti skim skim yang tidak sah yang ada sekarang 


Bermula  menjadi dropship dengan keahlian percuma, VJC akan menjadi stokist apabila jualan mencapai RM 50 ribu, menjadi super stokist apabila mencapai RM100 ribu dan berpeluang untuk membuka kedai konsep Venyss sendiri. 

Jangan anggap ianya mustahil sebabnya dengan Program Usahawan Venyss ini akan bantu mereka yang berminat dengan berkongsi dan kelebihan seperti 

  1. Latihan teknik jualan, pemasaran dan produk secara percuma.
  2. Penyediaan sokongan yang berterusan oleh coach yang berpengalaman.
  3. Boleh menyertai “Circle Usahawan Venyss
  4. Tidak memerlukan modal dan untung mencecah jutaan ringgit.
  5. Tidak perlu simpan stok.
  6. Tidak perlu pos barang.

Apa yang VJC Akan Dapat Apabila Menyertai Program Usahawan Venyss?




Apabila menyertai Program Usahawan Venyss ini, semestinya kita akan berada dalam golongan yang ingin berjaya. Akan ada tunjuk ajar, reward dan sokongan antara satu sama lain. Jadi mereka yang ingin mencuba, mereka akan mendapat 

  1. Bonus dan individu kumpulan - 
    • Setiap jualan dari anda dan kumpulan anda akan di kredit terus ke akaun bank anda pada setiap bulan.
  2. Kenaikan Pangkat dan Komisen
    • Dengan mencapai tahap jualan minimum anda akan dinaikan pangkat secara automatik komisen dan bonus anda akan menjadi lebih tinggi.
  3. Ganjaran Istimewa
    • Penganugerahan hadiah yang sangat bernilai untuk anda setiap peningkatan prestasi yang baik.
  4. Untung Runcit Tinggi
    • Jualan terus kepada pelanggan memberi pulangan keuntungan secara berganda dan sangat berbaloi.
  5. Sokongan Berterusan
    • Menyediakan pemantauan sokongan secara harian, mingguan, bulanan dan tahunan meliputi cara berniaga dengan betul.
  6. Pemilikan Kedai Konsep Venyss
    • Mencapai tahap tertinggi menyebabkan anda diperlihatkan hasil usaha anda secara nyata malah peluang akan menjadi lebih besar lagi.

Apa Kata Mereka Yang Telah Sertai Program Usahawan Venyss 


Dengan Program Usahawan Venyss ini, ramai VJC telah berjaya dan ada yang telah mengubah kehidupan mereka. Antara yang sempat untuk cik en kongsi adalah 





Banyak kan positif feedback VCJ yang telah berjaya dalam Program Usahawan Venyss? Dari hanya pendapatan sampingan dan sekarang cik en percaya mereka telah berjaya. Mereka bukan sahaja dalam program tapi keakraban mereka sebagai team yang banyak bantu mereka berjaya. 

Ada satu video yang menarik cik en nak kongsi dengan semua, video dari VCJ Ain ini


Apa yang cik en tertarik apabila dia katakan yang "Down kerana tiada sale tapi rakan rakan dan coach bagi semangat" Tak ramai la group yang sebegitu, sebabnya ada yang apabila sale jatuh terus kick dari group. 

Jadi dari semua yang cik en kongsi disini, cik en sendiri dapat rasakan aura Program Usahawan Venyss ini dapat membantu mereka yang ingin mengubah kehidupan yang ala kadar kepada yang lebih baik. Ada lagi cik en nak kongsi PROGRAM USAHAWAN VENYSS PERCUMA untuk 100 orang TERAWAL

Jika korang ingin dibimbing untuk menjadi Jutawan Venyss, click link https://bit.ly/E-nakjadiVJC ni dan korang akan diberi ebook Venyss berserta nombor untuk dihubungi.

Ikut kata hati korang, kalau rasa nak berjaya, tak salah untuk mencuba. Klik cepat cepat link tersebut tau!

Sosial Media Venyss 


Facebook: 
Instagram: 
Twitter: 
Telegram: 
Youtube: 
Tiktok: 

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

8 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Bagus sangat.. Produk gelang rantai emas sekrg mmg org cri.. Dhla lawa2.. Boleh bntu jana pendptn lagi

    ReplyDelete
  2. Cantik2 rantai ukir nama dekat venyss ni..pnh tempah cincin dia..ni open dropship blh la usha2 nt

    ReplyDelete
  3. cantik-cantik aksesori di Venyss ni. design dia minima, yang tu la yang ramai cari sekarang ni. bagus juga sistem dia ya. ada dropship. boleh membantu orang yang nak tambah pendapatan .

    ReplyDelete
  4. Bagus juga usaha venyss ni ye... Produk yg org mmg cri dan dlm mse sme ajk jana pendapatan musim pandemik

    ReplyDelete
  5. Jadi Dropship emas tak pernah buat lagi, kena baca kasi hadam dulu... seronok boleh tambah duit tepi

    ReplyDelete
  6. peluang yg wajib semua grab yg mana cari peluang nak jana pendapatan...pulak free utk 100 yg terawal kan!

    ReplyDelete
  7. Lawa2 aksesori venyss. Untung lah siapa yang join program dorang tu kan.

    ReplyDelete
  8. Wah thanks for the tips and sharing, will check out their site for more information.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post