Servis Penghantaran Bunga Di Perak Mudah Dengan Flower Chimp

Servis Penghantaran Bunga Di Perak Mudah Dengan Flower Chimp | " Susahnya nak mencari Servis Penghantaran Bunga Di Perak ini ! Aku pernah cuba satu servis ini tapi bunganya sampai layu, kena caj pula penghantaran pastu bunga tak banyak pilihan". "Aku pula, lepas settle banking duit, hilang ntah kemana. Memang la tak banyak nilainya tapi dah serik la nak cari Servis Penghantaran Bunga Di Perak ini". Cik en! Oh Cik en! mana nak cari Servis Penghantaran Bunga Di Perak yang dipercayai, banyak pilihan, bunga sampai segar dan percuma penghantaran eh? Itu antara keluhan kawan kawan group whatsapp cik en. Cik en yang duduk di Perak ini selalu jadi bahan rujukan dan kebetulan cik en tahu satu Servis Penghantaran Bunga Di Perak yang boleh dipercayai dan memenuhi kehendak cerewet kawan kawan cik en itu. Servis Penghantaran Bunga Di Perak cik en recommended semestinya Flower Chimp.


Servis Penghantaran Bunga Di Perak

Flower Chimp ini merupakan Kedai Bunga Atas Talian (Online Florist) di Malaysia yang menyediakan Servis Penghantaran Bunga. Cik en pernah story sebelum ini kat entri Servis Penghantaran Bunga di Seluruh Malaysia . Mereka akan menghantar bunga segar di seluruh Malaysia semestinya di Perak juga secara percuma dan andai kata korang urgent sangat nak buat penghantaran bunga contohnya terlupa hari ini hari aniversary, Flower Chimp boleh uruskan servis penghantaran bunga yang dipilih tapi perlu buat tempahan sebelum 1 tengah hari. Mereka juga sangat komited dengan " Jaminan Flower Chimp " yang memastikan bunga di hantar dalam keadaan segar dan berkualiti tinggi tapi dengan harga yang berpatutan. Flower Chimp juga adalah satu jenama yang sangat dipercayai dan kerana itu setiap pengusaha yang bekerjasama dengan mereka mempunyai sikap yang sangat berdidikasi dan mesra. Selain di Malaysia, mereka boleh juga buat servis penghantaran bunga di Indonesia dan Filipina. Akan datang akan buat di Singapura pula. Singapura dah launch baru baru ini.



Apa yang cik en suka dengan Flower Chimp ini, mereka banyak bagi idea dan tips tips berguna selain Servis Penghantaran Bunga. Andai la kata korang yang dah lupa hari ini anniversary dan nak kejarkan tempahan sebelum pukul 1 Petang mesti blur nak pilih bunga mana yang sesuai kan. Tapi dengan Flower Chimp ini, mereka dah siap siap listkan mengikut kategori seperti Anniversary. Kalau jenis nak beli ikut budget pun ada. Korang boleh pilih Budget Bawah RM100


Selain dari itu, andai kata korang dah kering idea nak bagi kata ucapan yang sesuai, korang boleh cuba pilih ayat sesuai di Idea Kata Kata Ucapan. Kalau pasangan korang kata "Sayang pula bunga ini dibiarkan layu "korang boleh baca tips penjagaan bunga di Tips Penjagaan dan kongsi dengan pasangan korang. Masa itu mesti pasangan korang rasa bangga dengan kepintaran korang ( walaupun korang cedok tips dari Flower Chimp. ahahahhah Kalau korang nak tahu lagi yang lain lain korang go thru sendiri website Flower Chimp . 

Disebabkan korang sentiasa setia membaca blog www.nurfuzie.com ini, cik en nak bagi reward untuk korang yang nak cuba atau repeat menggunakan Servis Penghantaran Bunga di Flower Chimp ini. Korang boleh dapatkan diskaun 15% tanpa minimun pembelian dengan menggunakan code

Eintan15 

semasa pembelian. Bayangkan kalau bunga bernilai RM100, korang dapat diskaun RM15 dan hanya bayar RM85 sahaja. Boleh add on lain tu. Hahhahah. 

Kalau sesiapa tak tahu menggunakan diskaun code tu boleh baca di SINI dan syarat syarat penggunaannya seperti di bawah 
  1. Potongan harga sebanyak 15% di seluruh platform di https://www.flowerchimp.com/ perbelanjaan minima 
  2. Baucar hanya boleh digunakan sekali bagi setiap pesanan. 
  3. Baucar adalah terhad kepada sekali penebusan bagi seorang pengguna. 
  4. Kod baucar tidak boleh digabungkan dengan promosi lain. 
  5. Tiada pemulangan atau ganti rugi berbentuk tunai bagi potongan harga yang diberi. 
  6. Kod baucar sah dalam tempoh 3 bulan selepas ulasan diterbitkan
Flower Chimp 

Website : www.flowechimp.com
Facebook : https://www.facebook.com/FlowerChimpMY/
Instagram : https://www.instagram.com/flowerchimp
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. bestnya kalau dapat bunga sekutum ni

    ReplyDelete
  2. servis yang berguna untuk orang perak. mudah dan jimat masa kan

    ReplyDelete
Previous Post Next Post