Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah

Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah | Seperti dijanjikan, cik en kembali dengan entri sambungan Pengalaman Menjadi Blogger Jemputan Safi Balqis OxyWhite. Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah ini dibawa khas oleh Guardian dalam memperkenalkan produk Safi terutama Safi OxyWhite. Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah kali ini sangat istimewa sebab ada jemputan khas Duta Safi Balqis OxyWhite Sarah Hildebrand. Jom baca sampai habis entri ini untuk tahu apa aktiviti yang dijalankan sepanjang road show ini. | Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah


Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah

Road Show Safi Balqis OxyWhite di Aman Central Alor Setar Kedah ini bemula jam 2 petang sehingga 4.30 petang. Pukul 2 petang sampai 2.30 petang, ada acara kuiz yang mana pemenang dapat hadiah Safi Balqis 3 Steps. Nampak orang Aloq Setaq ini memang hebat dan tak pemalu langsung. Sporting dan ikut saja kerenah MC Iffah Hazim. 



Pukul 2.30 hingga 3.00 petang, sesi bersama blogger jemputan iaitu cik en sendiri, Kak El dan Lia, Yang itu korang boleh baca entri Pengalaman Menjadi Blogger Jemputan Safi Balqis OxyWhite. Sebelum sesi kami, sempat juga kami selfie dalam bilik air Aman Central ini. Hahahah


Pukul 3.00 petang Sarah Hildebrand dah mula muncul di tapak road show dan macam biasa la, dah retis mai ini, penuh kerusi yang ada dan yang malu malu duduk di sebelah atas. Sarah banyak berkongsi tips kecantikan beliau. Disamping itu masih ada hadiah hadiah yang boleh dimenangi oleh pengunjung. 



Selain dari itu, ada jualan jualan produk Safi di tapak road show. Kalau korang nak tahu kulit korang jenis apa pun boleh dapatkan khidmat beauty advisor yang bertugas untuk check kulit korang. Cik en sendiri pun mencuba 



So far kulit cik en memang jenis kombinasi. Bagus juga la ada beauty Advisor dari Guardian ini. Mereka boleh bantu pengunjung produk apa yang sesuai di pakai. Jenis kulit sentitif apa yang sesuai, jerawat dan kombinasi. 

Untuk sesiapa berumur 18 tahun hingga 30 tahun yang inginkan kulit cerah berseri, korang boleh cuba produk Safi Balqis OxyWhite. Even cik en dah 31 tahun pun masih lagi pakai produk OxyWhite ini.  Dan untuk next entri cik en akan share pula Safi Balqis 3 Steps untuk nampak  kulit muka korang nampak cerah dan berseri. 

Berbalik kepada road show tadi. selepas habis semua aktiviti, semestinya akan ada aktiviti bergambar kan? Ini antara gambar yang sempat cik en snap. Jumpa next entri!




Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

5 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Waahhhh...seronok ye jadi blogger jemputan utk road show safi oxywhite.. Semoga cik en dimurahkan rezeku dan dipermudahkan urusan. Best tgk..hehe..

    ReplyDelete
  2. bestnya! ingt nak pergi tapi kerja pulak

    ReplyDelete
  3. Wow,meriah... syoknya dapat berjumpa ngan geng2 blogger lain. Memang best pakai produk safi ni... selalu pakai syampoo safi, wangi sangat...

    ReplyDelete
  4. wow. terbaik ni.
    bangga knowing u, cikEN.
    cantik!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post