Cara Mudah Dapatkan Skill Menjodohkan Orang di Lunch Actually


Cara Mudah Dapatkan Skill Menjodohkan Orang di Lunch Actually | Korang ada tak kawan kawan yang masih "single" dan sering mengadu tiada masa untuk mencari jodoh disebabkan kesibukan bekerja dan urusan seharian. Takkan nak mencari dalam masa 2 3 jam di tepi shopping complex dan offer diri untuk dijadikan jodoh pulak kan? Dan ada juga sampaikan suruh korang yang carikan. Tapi kalau korang cari kang, ada je yang tak kena pulak nanti. Sesuai ke? Kang tak sesuai jadi masalah lain. Tapi sekarang ini korang boleh bantu kawan korang dengan mengikuti sesi Matchmaking Masterclass yang dianjurkan oleh syarikat "Lunch Date" terkenal di Asia yang mana cara mudah untuk korang dapatkan skill menjodohkan dan "modern date".

Displaying PIC 1.jpg

Dalam sesi Matchmaking Masterclass ini, founder Lunch Actually sendiri, Ms Violet Lim berkongsi 7 Tips Untuk Menjadi Cupid Terbaik. Tapi cik en nak kongsikan beberapa tips dari tips yang dikongsi itu. Yang lain korang boleh rujuk entri di penghujung entri ini 

  • Minta Keizinan 
Korang jangan la teruskan set date tanpa tanya tuan punya badan. Minta izin dulu. Barulah mereka boleh bersedia dari penampilan dan sebagainya. Korang kalau nak gi interview pun akan diberitahu lebih awal kan untuk bersedia

  • Jodoh Rahsia Tuhan
Setiap kali menjodohkan kawan kawan, takkan semua akan berakhir dengan perkahwinan. Ianya bergantung kepada keserasian masing masing. Jadi kita sebagai Cupid ini takkan dapat rasa keserasian tersebut hanya mereka berdua sahaja. Mungkin ada yang selesa berkawan dan tak lebih dari itu, Mungkin ada minat yang nampak "ngam" tapi minat yang berbeza. 

  • Gilap Skill Matchmaking 
Bila sebut pasal skill atau kemahiran, ianya datang apabila kita sentiasa melakukan perkara yang sama. Jadi menjadi matchmaking yang berpengalaman bergantung pada masa dan alert terhadap aspek dan perspektif.

  • Belajar apa yang perlu dan apa yang mahu
Setiap kita mempunyai pelbagai cara kehidupan, hobi, masala lalu, habit dan ianya perlu mengambil masa. Mungkin tak perlu berpuluh tahun tapi cukup apabila kita mula mengenali mereka. 

Siapa Lunch Actually


Displaying PIC 2.jpg

Lunch Actually telah berpengalaman 13 tahun dan agensi pertama dan terbesar di Asia yang merangkumi Malaysia, Hong Kong, Indonesia, Singapura dan Thailand. Mereka dah berjaya dalam menjodohkan 90,000 pasangan. Tujuan mereka hanya satu, menjadi tempat date yang selamat dan selesa untuk seseorang yang sangat komitmen dengan kerjaya sehinggakan tiada masa langsung untuk mencari jodoh atau pasangan hidup. 

Displaying PIC 3.jpg

So mana yang single (seperti cik en.. ahahahhaha) boleh la join mereka untuk mendapatkan konsultan percuma. Mungkin nanti korang boleh jumpa jodoh yang sesuai untuk korang. Di Malaysia ada 2 tempat. Di Pulau Pinang dan Kuala Lumpur. Detail seperti dibawah 

Lunch Actually

Alamat: Suite A-29-10, Level 29,
Menara UOA Bangsar, Jalan Bangsar Utama, 
Bangsar 59000, Kuala Lumpur
Contact: +603 2282 8310
Email: klcupids@lunchactually.com

Entri yang menarik dibaca mengenai Lunch Actually :
  1. http://nurulzayani.blogspot.my/2017/04/7-tips-terbaik-cara-jodohkan-orang.html
  2. http://www.khirkhalid.com/2017/04/membongkar-teknik-mempertemukan-jodoh.html
  3. http://www.broframestone.com/2017/04/matchmaking-masterclass-by-lunch-actually
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Tak sangka.. ada juga skill macam ni. haha

    Eh cik en single ke? Sama la :p

    ReplyDelete
Previous Post Next Post