Jus Qalbi Al-Ehsan Formula Semulajadi Yang Baik Untuk Tubuh Badan


Jus Qalbi Al-Ehsan Formula Semulajadi Yang Baik Untuk Tubuh Badan  | Pernah tak korang rasa mudah letih, penat, cepat mengantuk, sering sakit kepala atau rasa badan jadi malas? Walaupun korang dah rehat cukup dan cukup makan. Kalau ada korang ini ada tanda tanda paras kolestrol yang tinggi tau! Sama macam cik en, ada masa rasa letih sangat walaupun tak la melakukan kerja yang berat pada masa itu. Cik en baru 29 tahun je kot, takkan la kolestrol tinggi kan? Tapi sebenarnya banyak faktor kolestrol dalam darah boleh melebihi paras normal seperti

  1. Pemakanan yang tidak seimbang dan sihat
  2. Berat badan berlebihan
  3. Kurang bersenam
  4. Usia
  5. Keturunan
  6. Merokok
Kalau mudah letih, penat, cepat mengantuk, sering sakit kepala itu korang dah biasa atau dah lama, korang kena lebih alert sebabnya kalau kolestrol yang tidak dikawal boleh mengakibatkan komplikasi sakit dada, serangan jantung atau lagi kronik jadi strok. 

Bila cik en tahu, cik en jadi risau, sekarang ini bukan kira umur boleh jadi strok, so cik en di perkenalkan dengan satu jus yang menggunakan 100% bahan asli tanpa pengawet. Jus Qalbi Al-Ehsan. Bahan bahan yang digunakan ada sekeliling kita dan ianya memang terbukti dapat membantu menurunkan kandungan kolestrol dalam tubuh badan. Selain itu dapat membaik pulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangi risiko komplikasi jantung, stroke,sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan. Dan juga, ianya dapat membantu sesiapa yang mempunyai masalah sembelit atau penghadaman. Ada juga Vitamin C yang baik untuk kulit kita. 



Nak tahu apa bahan bahan yang ada dalam  Jus Qalbi Al-Ehsan ni? Ada 5 bahan utama iaitu 
  1. Bawang Putih - berfungsi membantu dalam sistem pernafasan, perbaiki sistem penghadaman dan kandungan tenaga yang rendah. Selain itu mengelakkan penyakit serangan jantung dan mengurangkan tekanan darah tinggi dan penyakit kanser
  2. Halia - membantu menghadamkan makanan dan membuang angin yang terdapat di dalam usus kecil dan usus besar
  3. Lemon - Vitamin C dan baik untuk usus
  4. Cuka Epal - Mengurangkan adar kolestrol, membantu penghadaman dan beri tenaga
  5. Madu Asli -  Menguatkan jantung, buah pinggang dan badan, Menghindarkan badan letih dan lesu.


Jus Qalbi Al-Ehsan ini boleh amalkan setiap hari dan sesuai untuk tua dan muda. Cuma minum sesudu pagi dan sesudu sebelum tidur dan hasilnya boleh rasa dalam masa sebulan. Tapi korang kena guna sudu plastik saja tau. Produk ini juga halal dan tanpa bahan pengawet. 


Sekarang lebih kurang sebulan amalkan Jus Qalbi Al-Ehsan ini, cik en mula terasa cergas, badan ringan dan tak mudah semput kalau bersukan. Rasa berbaloi la kalau korang beli. Nak cuba? Cik en bagi detail mengenai Jus Qalbi Al-Ehsan ini di bawah. Dan follow ig dan page facebook Jus Qalbi Al-Ehsan sebabnya dorang selalu buat promosi. 

Jus Qalbi Al-Ehsan
Berat bersih 250ml
RM79 (SM) RM89 (SS)

Algae Park Sdn Bhd
603 - 55114366
6013 - 55111366
www,algaepark.com.my
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. produk yang baik dari bahan yang terbaik...kalau nak makan secara berasingan memang malas la kan...mujur ada produk macam ni

    ReplyDelete
  2. menarik ... ramai dah blogger yang review qalbi ni

    ReplyDelete
Previous Post Next Post