Nurfuzie Dot Com Berwajah Baru


Nurfuzie Dot Com Berwajah Baru | Nurfuzie.Com nampaknya melakukan penjenaman terhadap blog ini. Sebelum ini blog ini mencari identiti sendiri dan nampaknya kini cik en sudah mula nampak hala tuju blog kesayangan cik en ini. Mungkin ada sesetengah orang, menggunakan banyak blog untuk menjana pendapatan sampingan tapi cik en masih setia kepada yang satu walaupun cik en sendiri memiliki lebih dari 5 blog.

Dalam mencari designer blog, cik en telah menyenaraikan ramai designer hebat seperti Azhafizah, MaisarahSaidi dan yang lain lain, tapi akhirnya cik en memilih sahabat sesekolah cik en JIAKREATIFELT. Mulanya cik en sebagai selent reader di blog beliau dan mula admirer hasil kretif beliau. Simple dan cantik bagi cik en. Dan jangan terkejut, cik en menyatakan beliau tiada langsung basic mengenai design ini tapi kerana minat dan kecanggihan internet kini membuat beliau nekad belajar dan belajar dan akhirnya banyak design telah di hasilkan. Korang boleh rujuk blog beliau dan godeklah protfolio yang telah dihasilkan.

Nampak header yang di atas, inilah permintaan cik en, simple tapi menyerlah, 4 keping gambar cik en berikan dan beliau telah memilih gamabr cik en dengan omey untuk mengidentitikan blog cik en. Cukup la dengan kata "I'M VETERINARY ASSISTANT" , pengunjung dan pembaca cik en boleh mengenali cik en. Header merupakan perkara utama yang perlu didesignkan untuk pembaca yakin dan tau matlamat blog kita.
Dibawah ini pula, keseluruhan template baru blog ini.


Bertemakan ungu dan pink, warna pilihan cik en, template yang responsive. satu sidebar, 3 footer, menu drop, simple, dan mesra media sosial. Cik en sukakan yang ringkas dan akhirnya ini hasilnya. Cik en suka sangat sangat. Terima Kasih Jia. 

Sesiapa yang hendakkan mengambil tempahan full edit blog;personal dan business. Nak yang responsive template blog ..insyaAllah boleh request..:) Harga? Yang pastinya mampu milik dan berpatutan. Email: najiahshaharain@gmail.com Whatsapp: 0174428730
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

13 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post