Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C Review Jujur Dari Cik En

Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C Review Jujur Dari Cik EnSerum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C ini lah serum yang selalu out of stock di Aeon Seri Manjung. Masa cik en beli pertengahan tahun lepas. Mulanya harga bawah RM 20 kalau tak silap. Cik en grab masa itu sebab kawan cik en ada kata produk Wardah ini memang best dan kosmetik dia sangat top di kalangan MUA tapi ianya susah nak dapat di Malaysia sebab tak banyak di pasaran di Malaysia. One day cik en berjalan ke Watsons dan jumpa koleksi Wardah, Bukan barangan solekan tapi skincare dia masa mulanya. So sebab nak tahu hebat sangat ke produk Wardah yang diperkatakan cik en cuma skincare mereka iaitu Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C ini. 

Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C
Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C

Serum Wardah Dengan Vitamin C Review Jujur Dari Cik En


Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C inilah yang buat cik en rasa perubahan yang ketara pada kulit muka cik en. Disebabkan sifat ingin mencuba cik en mula nya tak la nak promote sangat sampai lah cik en akan apply Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C  ini sebelum make up. Hasil dia itu memang kulit sentiasa lembab dan ada MUA yang memuji kulit cik en sebab nampak lembab dan bila blend dengan foundation jadi nampak gojes sangat.


Semenjak dari itu cik en memang akan pakai Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C setiap pagi dan petang sebelum make up. Sampailah dah habis stok dan cik en mencari dekat 1 bulan lebih asyik out of stock saja. Sebab stok serum dah habis dalam simpanan, cik en terus order melalu Watsons Apps dan tak sampai 2 hari Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C dah sampai bersama barangan yang lain.


Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C ini isipadu 17ml. Walaupun kecil tapi ianya kaya dengan antioksida Hi-Grade Vitamin C yang mampu meresap jauh kedalam kulit. Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C ini boleh menjaga kulit nampak muda dan cerah, antioksida, anti radangan yang menjadi faktor pigmentasi, menganjalkan kulit muka dan mampu meresap jauh kedalam kulit untuk kesan yang efektif. Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C mengandungi Peolonged Hydration Biosaccharide untuk jaga kelembapan dan kehalusan wajah. Hasilnya mampu memberi kulit lebih lembab, halus dan sihat macam kulit cik en ini. hihihih


Tekstur Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C tidak terlalu likat dan cair tapi mudah meresap. Bau dia wangi dan cukup pakai sikit.


Harga Serum Wardah C-Defense Dengan Vitamin C di Watsons RM 29.80 dan ianya berbaloi sebab satu botol (ada separuh tumpah) tapi kesan pada kulit wajah cik en sangat ketara. Mungkin ramai yang akan tanya, wajib ke pakai serum? Kalau korang dah umur 25 tahun ke atas, berjinak la kenal serum dan apply. Bagus untuk kulit dan mampu merawat breakout muka korang. Korang boleh baca entri Rawatan Muka Mengikut Umur
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

6 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Patut lah Cik En makin cantik.. Okay...dah tahu rahsianya... Hehe...

    ReplyDelete
  2. Td p watson, ada ternampk product wardah ni. Dlm hati product baru siap ada nama org lagi.

    ReplyDelete
  3. Teringin jugak nak try sebab tak pernah pakai vitamin C sebelum ni

    ReplyDelete
  4. serum vit c bagus.. harga pun berbaloi kan..

    ReplyDelete
  5. sisyat terus tetiba rs nak try serum ni..hehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post