Muka Breakout? Boleh Cuba Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum Skincare dari NSA Beau

Muka Breakout? Boleh Cuba Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum Skincare dari NSA Beau | Disebabkan ada masalah muka yang berjerawat, beminyak, berparut, berpigmentasi dan masalah lain, ramai akan cuba mencari produk yang mampu menyelesaikan masalah muka. Disebabkan terpegaruh dengan lambakan produk di pasaran, ada yang tersalah pilih produk sehingga muka breakout teruk. So kali ini cik en nak kongsi dengan korang set skincare yang boleh memperbaiki muka breakout iaitu Ainaa Skincare dari NSA Beau. NSA Beau diasaskan oleh Hafiz Mahamad dan Syafiqah Aina. Ainaa Skincare terdiri dari 2 item iaitu cleanser muka yang bagus Ainaa Cleanser dan serum muka Ainaa Serum yang mana kedua dua ini adalah penjagaan asas untuk muka yang sihat dan bersih. 

Muka Breakout? Boleh Cuba Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum 


Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum merupakan produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kedihatan Malaysia (KKM)  dengan nombor NOT180202252K dan NOT180406150K . Kedua dua produk ini mempunyai kelebihan masing masing yang mana mampu memberi rawatan kepada muka bermasalah. 

Ainaa Cleanser



Ainaa Cleanser bertindak sebagai pembersih muka dan juga mampu membersihkan solekan, Dilengkapi dengan dengan dwi fungsi yang mampu membersihkan wajah secara mendalam dan menanggalkan solekan. Kandungan Poloxamer 184 bertindak sebagai agen untuk menanggalkan solekan, minyak berlebihan dan kotoran di dalam liang roma. Ainaa Cleanser diformulasikan dengan pH yang seimbang dan bebas bahan kimia merbahaya. Kulit akan terasa lembut, segar dan halus. 100% tanpa paraben, tanpa sulfat dan tanpa minyak mineral. 

Kelebihan Ainaa Cleanser ialah anti jerawat, menanggalkan solekan, membersihkan liang roma dan menyegarkan kulit serta lebihan minyak dan kotoran. Bahan yang digunakan adalah Castor Oil, Coconut, lecithin dan Avena Seed Extract.

Ainaa Serum



Ainaa Serum merupakan serumbebas minyak yang dirumus khas untuk memperbaharui sel kulit bagi menyerlahkan kulit yang lebih segar dan sihat. Diformulasikan dengan penghidratan sesuai untuk membantu merawat serta menghapuskan jerawat tanpa menyebabkan kekeringan dan kerengsaan. Ia berupaya untuk meremajakan sel kulit agar kelihatan lebih licin, lemut dan halus. Tona kulit akan kelihatan lebih sekata serta dapat menghilangkan bintik bintik hitam dan juga pigmentasi. Wajah akan tampil cerah, berseri dan lembut.

Kelebihan Ainaa Serum ini menjadikan kulit lebih muda, cerah, meremajakan dan memperbaharui kuli. Mengurangkan pigmentasi dan memudarkan parut, meningkatkan pembaharuan sel kulit dan juga mengecilkan liang pori. Bahan yang digunakan adalah Aloe Vera, Timun, soapwort, lavender dan asparagopsis Armata.

Saranan penggunaan adalah untuk lelaki dan perempuan berumur 13 tahun keatas dan kesannya boleh dilihat selepas penggunaan selama 14 hari berturut turut. Kandungan berasaskanbahan semulajadi selamat digunakan untuk smeua jenis kulit

Cara penggunaanya (boleh rujuk video tutorial di Cara Penggunaan Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum
  1. Bersihkan muka dengan air suam
  2. Letakkan sedikit Ainaa Cleanser di tapak tangan dan urutkan secara membulat.
  3. Bilas dengan air
  4. Letakkan Ainaa Serum di muka dan leher kemudian dap dap sahaja 
  5. Siap
Untuk pembelian dan maklumat lanjut boleh ke 

NSA Beau

7-53-3, Jln Medan Pusat Bandar 8A, Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor Darul Ehsan
+60 12-246 6900
nsabeaubiz@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/NSABEAUOfficial/
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post