Flower Chimp Akhiri Tahun Dengan Promosi Bang Bang Bloom

Flower Chimp Akhiri Tahun Dengan Promosi Bang Bang Bloom | Siapa yang tahu mengenai laman web Flower Chimp? Memang rugi la kalau korang tak tahu atau tak pernah ambil tahu. Jika sebelum ini cik en belanja korang dengan code voucher diskaun 15% kali ini cik en nak kongsi dengan korang Promosi Bang Bang Bloom atai promosi berganda ganda sempena 11.11, Deepavali dan Krismas. | Flower Chimp Akhiri Tahun Dengan Promosi Bang Bang Bloom

Flower Chimp Akhiri Tahun Dengan Promosi Bang Bang Bloom


Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 dengan Kempen Berganda
Promosi Berterusan sempena Semua Sambutan

Kuala Lumpur, 31 Oktober 2018 -”Lafazkan dengan bunga!”  Ya, Flower Chimp berbangga dengan seni tersendiri menzahirkan ucapan menerusi bunga. Sama ada ucapan kasih sayang, terima kasih, semoga cepat sembuh, mahupun sambutan perayaan, bunga adalah cara paling mudah untuk menzahirkannya.

Semakin kita menghampiri penghujung tahun 2018, Flower Chimp melancarkan beberapa kempen secara berterusan untuk memenuhi keperluan pelbagai sambutan yang berlangsung sepanjang suku akhir ini. Rentetan daripada kejayaan promosi dalam bulan Oktober yang menumpukan terhadap kempen kesedaran barah payudara, pelanggan pasti teruja dengan koleksi dan potongan harga terbaharu yang dilancarkan untuk mereka.

“Kami menerima maklumbalas yang memberangsangkan daripada pelanggan kami lanjutan daripada promosi Oktober ini dan kami teruja untuk melancarkan kempen terbaharu sepanjang bulan November dan Disember. Tempoh ini merupakan antara jangka masa yang paling penting bagi perniagaan secara umumnya. Dari perspektif usahawan, kami mensasarkan pertumbuhan 100% berbanding suku akhir tahun lepas,” kata Maximilian Lotz, Pengasas/Ketua Pegawai Eksekutif, Flower Chimp. “Dari perspektif pelanggan, mereka perlu membuat perancangan awal sebelum penghujung tahun kerana kebanyakannya akan mengambil cuti panjang sehingga awal tahun 2019”.

Bermula dari November, Flower Chimp akan melancarkan kempen baharu yang membolehkan pelanggan untuk terus menikmati bunga-bungaan segar pada harga berpatutan dengan penghantaran PERCUMA ke seluruh negara di semua pasaran - Malaysia, Indonesia, Filipina dan Singapura.

Solo Pun Seronok, sambutan 11.11!

Negara: MY, ID & PH


Walaupun belum berpunya, tidak semestinya anda tidak boleh menikmati bunga kegemaran anda untuk menceriakan suasana di rumah, tempat kerja mahupun menceriakan rakan anda. Sambutlah status solo anda penuh kegembiraan tahun ini dengan potongan harga 11% di platform kami.

Solo atau tidak, siapa kata anda tidak boleh membeli bunga ros merah. Hadiahi diri sendiri sebagai ganjaran selepas hampir setahun bekerja keras. Jangan lupa untuk melihat jambangan klasik seperti Jade (Harga pasaran/RRP: RM179) atau 12 Red Roses Korean Style (RRP: RM159). Kurang gemar warna merah? Bagaimana dengan Purple Hues (RRP: RM99) dan Pink Blush (RRP: RM129)? Ingat, sayangi diri anda!

Promosi ini sah dari 1 hingga 11 November 2018 di Malaysia dan dari 5 hingga 11 November 2018 di Indonesia dan Filipina.

Pancarkan Cahaya Sempena Deepavali

Negara: MY sahaja

klik

Sempena perayaan Deepavali ini, ceriakan musim sambutan ini dengan gubahan dalam pasu yang akan menyambut kedatangan tetamu sempena rumah terbuka anda.

Sesuai dengan warna-warni Deepavali, anda pasti jatuh hati dengan gubahan Kensington (RRP: RM189) yang akan menceriakan ruang tamu anda. Seimbangkan hiasan dalaman anda yang berwarna-warni dengan bunga berwarna putih seperti Carina (RRP: RM259) dan Rise and Shine (RRP: RM199). Anda juga boleh memberikan sentuhan lembut dengan Loyalty (RRP: RM189).

Flower Chimp menambahkan kemanisan tawaran sempena Deepavali ini dengan membariskan pilihan hamper hadiah dalam anggaran harga RM189 hingga RM649. Anda juga boleh menghantar hadiah dengan pilihan makanan vegetarian!

Promosi ini sah dari 1 hingga 7 November 2018. 

Keajaiban Krismas!

Negara: MY, ID, PH & SG



Tahun ini Flower Chimp mencetuskan keajaiban pada sambutan Krismas dengan pilihan pokok Krismas DIY.. Dapatkan satu daripada lima pilihan pokok tersebut dan sempurnakan dengan perhiasan kegemaran anda untuk menceriakan lagi ruang tamu. Jangan lupa untuk mendapatkan sepohon yang renek untuk tempat kerja anda untuk menaikkan semangat musim perayaan tahun ini.


No
Rekaan
Ketinggian
Harga (RM)
1
Santa Baby
4 hingga 5 kaki
799
2
Christmas Carol
5 hingga 6 kaki
899
3
The Fir Tree
6 hingga 7 kaki
999
4
Letter from Santa
7 hingga 9 kaki
1,399
5
Papa Panov
9 hingga 10 kaki
1,699

Promosi ini sah dari 28 November sementara stok masih ada.

Rakan Kongsi/Ketua Pegawai Operasi, Niklas Frassa berkata, “Menghampiri penghujung tahun, kami mahu menambah keriangan menerusi tawaran bunga kami di rantau ini. Oleh itu, kami melancarkan kempen khas ini bagi memenuhi kehendak pelanggan yang mempunyai citarasa tersendiri. Demografi pelanggan terbesar kami adakah golongan wanita berkerjaya yang tinggal di bandar besar yang menyumbang lebih separuh daripada pesanan harian kami. Sebab itu kami mencuba pendekatan spesifik untuk mengembangkan pengkalan data pelanggan dengan mensasarkan pasaran lain termasuklah golongan lelaki yang juga mempunyai kuasa membeli yang kukuh”.

p/s - Flower Chimp menawarkan ganjaran untuk anda!


Guna kod promo: BIGBANG20 untuk mendapatkan potongan harga sebanyak RM20 ke atas semua pembelian tanpa had minimum. Terhad pada satu tebusan bagi setiap pelanggan. Tidak boleh digabungkan dengan promosi lain. Tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2018.


Hubungi kami:

Flower Chimp di Malaysia
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpMY/
Instagram: @flowerchimp

Flower Chimp di Indonesia
Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.co.id/
Facebook:  https://www.facebook.com/FlowerChimpID/
Instagram: @flowerchimp.id

Flower Chimp di Filipina
Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.com.ph/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpPH/
Instagram: @flowerchimp.ph

Flower Chimp di Singapura
Facebook: https://business.facebook.com/FlowerChimpSG/
Instagram: @flowerchimp.sg

MEET THE MEN BEHIND FLOWER CHIMP 


Maximilian Lotz 

Chief Executive Officer, Flower Chimp 

As the Chief Executive Officer of Flower Chimp, Maximilian is responsible for running all facets of the business across Flower Chimp’s four markets. Maximilian has an established track record in the e-commerce space from heading the Malaysia business of hear.com, an world-leading vendor of hearing aids. Prior to that, Maximilian gained vast experience investment banking & venture capital. 

Maximilian graduated with a B.Sc. in Business Administration from Maastricht University (Netherlands) and Bocconi University Milan (Italy) 

Niklas Frassa 

Chief Operating Officer, Flower Chimp 

As the Chief Operating Officer of Flower Chimp, Niklas is responsible overseeing operations across departments in Flower Chimp’s four markets. Niklas' background is in management consulting, where he among other roles acted as a project leader for the leading management consulting firm in Germany’s media industry. Furthermore, he gained vast e-commerce experience during stints in Malaysia, Singapore and Indonesia with Southeast Asia’s leading online fashion company, Zalora. 

Niklas graduated with a M.Sc. (CEMS) in International Management from Rotterdam School of Management (Netherlands) and a B.Sc. from WHU - Otto Beisheim School of Management (Germany). 

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post