Rezeki Cik EN Kali Ini Di APC Veterinar Perak 2017

Rezeki Cik EN Kali Ini Di APC Veterinar Perak 2017 | Alhamdulilah rezeki cik en semenjak dua ini memang mencurah curah macam ladang gandum. Setelah dapat kerja part time cik en diberi berita gembira kerana terpilih menjadi salah seorang penerima APC Veterinar Perak 2017. Apa itu APC? Kalau kakitangan kerajaan sememangnya dah tau sangat apa itu Anugerah Pekerja Cemerlang atau senang di sebut APC ini. APC ini adalah anugerah untuk menghargai dan mengiktiraf sumbangan kerana kualiti/kuantiti sumbangannya melebihi daripada keperluan tanggungjawab biasa bagi jawatannya. Sepatutnya awal cik en blog kan kisah ini cuma cik en menerima gambar official dari Jabatan sebabnya cik en terlupa nak suruh orang lain snapkan gambar. Hihihi. Bukanlah niat untuk membangga diri tapi sebagai blogger, story kena gigit kucing pun nak diabadikan dalam blog. Hahahah


6 April 2018 lepas di Tower Regency Hotel Ipoh, Veterinar Perak telah adakan satu majlis untuk Anugerah Pekerja Cemerlang dan Jasamu Dikenang. Majlis ini adalah untuk penerima APC Veterinar Perak tahun 2017 dan meraikan staf Veterinar Perak yang telah bersara dan bakal bersara serta staf yang bakal ditukar ke negeri lain. 



Seramai 22 staf Veterinar Perak menerima APC 2017 dan 12 orang Penerima Jasamu Dikenang 2017/2018 . Cer cuba cari mana nama cik en. Hihihih.. Itulah nama sebenarnya cik en. Tapi ramai yang dah kenal cik en dengan nama Eintan Nurfuzie. Dari staf veterinar sehingga rakan blogger. 

Majlis dimulai jam 3.00 petang tapi biasalah hari Jumaat kan, ada la terlewat 5 ke 10 minit. Ini antara gambar yang cik en nak kongsi dengan korang. 





Ucapan Pengarah Veterinar Perak Dr Fuziah 


Ucapan dari Timbalan Pengarah Kesihatan Dr Shahrul

Penerima APC Veterinar Perak 2017

22 Penerima APC Veterinar Perak 2017


Sumbangan mendapatkan tempat di Sukan Veterinar 2017 di Kelantan baru baru ini. Wakil pengurus team Badminton dapat tempat ke 3

Wakil team sukan yang berjaya mendapat tempat 1, 2 dan 3 dalam Sukan Veterinar 2018 

Dr Fuziah akan bertukar ke Putrajaya 

Dr Shahrul akan menjadi Pengarah Kedah selepas ini

Staf yang ada menghadiri APC tahun ini

Alhamdulillah dan terima kasih banyak banyak pada jawatankuasa APC yang memilih cik en tahun lepas. Apa apa pun, hanya kita yang tahu tahap mana kita bekerja. Cik en senang saja. Andai kita gaj  nilai RM1000 tapi kita buat kerja nilai RM2000, insyallah, Allah akan cukupkan dengan kehidupan yang lebih baik. Kalau gaji nilai RM2000 tapi kerja nilai RM1000, Allah juga balaskan dengan kehidupan untuk jadikan balik nilai RM2000 itu. 

Cik en juga berharap cik en dapat menjadi bukan saja staf contoh di Jabatan tapi blogger contoh untuk rakan rakan blogger. Ada tak Anugerah Blogger Cemerlang? Hahahhaha
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post