7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia

7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia | Birthday si dia nak dekat dah, tapi masih tak ada idea nak bagi hadiah apa. Apa Hadiah Terbaik Untuk Si Dia  yek? Orang perempuan ini suka apa ye? Nak tak korang, orang lelaki tau apa yang orang perempuan suka. Meh cik en kongsi sikit pe yang kami kami perempuan ni suka kalau buat surprise hadiah ini. Manatau salah satu 7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia  cik en ni buat girlfiends, isteri atau siapa siapa yang korang bagi nanti akan happy | Hadiah Terbaik Untuk Si Dia

7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia
7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia

Hadiah Terbaik Untuk Si Dia

Perempuan ini kebanyakannya suka yang comel comel, sweet sweet dan boleh dijadikan kenangan dan letak didepan mata mereka hari hari. Sebab itu cik en nak bagi korang 7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia  ini yang mana hadiah hadiah itu mereka boleh letak di pejabat, dalam kereta, dalam bilik dan dimana mana yang mereka selalu lepak. 7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia itu adalah :

1. Cushions


Cushions ini kalau korang letak gambar paling cun dan buat ayat manis manis jagung, confirm orang perempuan ini akan menangis sambil peluk peluk cushions ini. Hahahah. Cushions ini akan jadi cushions favourite orang perempuan kemana mana mereka pergi. Pergi kursus, pergi travel, letak dalam kereta, atau jangan pelik kalau cushions ini disumbat dalam tas tangan mereka kalau pergi kerja. Hahahhaah

2. Mugs



Mugs dengan gambar sweet korang berdua dan tulis nama manja mereka, mesti hari hari mereka rajin buat air. Yang tak pandai buat air milo pun boleh jadi pro sebab setiap masa nak gunakan mugs yang korang bagi itu. 

3. Puzzles


Nampak simple je kan? Puzzles je pun cik en, suka ke orang perempuan ini? Jangan korang orang lelaki ini tak tahu, murah dan simple itu lebih dekat dengan hati orang perempuan ini tau. Yang penting ikhlas dan tanda korang ingat hari hari penting atau surprisekan mereka

4. Canvas

Yang ini korang boleh selitkan masa sambutan. Contohnya kalau beri hadiah masa hari jadi, korang tulis saja happy birthday sayang!!! dengan gambar manja dia. Kalau anniversary boleh guna idea atas itu. Pilih la saiz yang bersesuai. Kalau cik en terkejut gak la terpampang besar gambar sendiri kat canvas. Terharuuuuuu...

5. Ceramic Tiles


Ini jarang korang boleh fikir kan? Ceramic boleh jadikan Hadiah Terbaik Untuk Si Dia. Boleh abang abang.. Ini kalau korang bagi letak gambar korang berdua dengan bibit bibit lirik lagu tema korang mesti orang perempuan ini suka. Letak atas meja di pejabat. Hari hari dia akan nyanyi lagu itu sambil tengok hadiah korang bagi ini.

6. Mousepads


Ini kalau dapat orang perempuan kaki game ke, jenis IT mengadap komputer, korang wajib la bagi hadiah moisepad ini untuk Hadiah Terbaik Untuk Si Dia jenis camtu. Semangat dia buat kerja dan main game hari hari. Hahahah. Lagipun, korang boleh selamatkan mereka dari di ngorat oleh lelaki lain. Sebabnya mousepad itu dah de gambar korang berdua. Bijak kan?

7. T-Shirts


Yang ini paling best. Design gambar untuk 2 baju. Satu untuk si dia dan satu tuk korang. Nanti next korang boleh boria ke mana mana. Orang perempuan ini suka matching baju dengan yang tersayang. Dah korang bagi green light dengan bagi hadiah macam ini. Rasanya hari hari s dia akan pakai baju ini. 

Cukup tak 7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia yang cik en kongsikan ini? Ada ke yang korang rasa sesuai untuk si dia? Kalau ada korang boleh buat custom made sendiri di Printcious Cik en recomended sangat buat di Printcious ini bukan apa sebab cik en sendiri pernah sendiri guna perkhidmatan dorang untuk gift ini. Kalau tak percaya baca Servis Printcious.com Terbaik!

“If you are looking for best souvenir gift idea for guests, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest,birthday photobooth is your best entertainment.”
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

3 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. syok printcious ni kan, sampai kdg2 xtau nak pilih yg mna, byk betul produk dia yg menarik.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post