www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2018-02-03

Hormon Tak Menentu Punca Wanita Gemuk? Cubalah Femingra Untuk Seimbangkannya

Hormon Tak Menentu Punca Wanita Gemuk? Cubalah Femingra Untuk Seimbangkannya | Perasan tak kalau korang yang wanita wanita ini senang naik berat badan apabila stress? Masa korang letih, tertekan, stress, tidur lewat dan kurang tidur mengakibatkan hormon korang tak stabil. Ianya menjadi salah satu punca korang tak berjaya nak turunkan berat badan walaupun korang amalkan senaman dan produk produk langsing. Korang akan berasa lapar dan lambat kenyang. So mengunyap la korang tengah tengah malam dan kesannya lemak korang menjadi jadi dalam badan korang. Jadi senang cerita gemuk bukan tanda bahagia tapi tanda korang mengalami masalah hormon ini. Dengan gaya hidup kita sekarang, kita tak dapat nak elakkan stress sebabnya bekerja zaman ini sangatlah mencabar, nak tidur awal pun tak dapat kalau menguruskan anak anak atau yang bujang terlalu komitmen dengan kerja. So dengan menggunakan 100% sumber semulajadi, Maxwellhealth mengeluarkan satu produk untuk wanita iaitu Femingra. | Hormon Tak Menentu Punca Wanita Gemuk? Cubalah Femingra Untuk Seimbangkannya


Hormon Tak Menentu Punca Wanita Gemuk? Cubalah Femingra Untuk Seimbangkannya


Femingra membantu meningkatkan Libido dan juga tahap kesuburan wanita. Diperkayakan dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Pine Pollen, ianya bertindak balas pantas tapi selamat diamalkan oleh wanita pelbagai usia. Apabila hormon seimbang, bukan saja dapat meningkatkan kesuburan wanita tapi memberi kesan baik pada kesihatan kita. Serupa kita happy selalu, semestinya kita akan sentiasa sihat dan gembira. Ianya juga bagus untuk wanita yang dah putus haid atau monopouse. Korang yang tak pernah monopouse mesti tak dapat nak rasa dilema dan perasaan mereka kan? Korang boleh baca Dilema Wanita : Monopouse atau Putus Haid . Dan cik en tau Femingra ini dapat membantu mereka yang putus haid menjadi lebih gembira. 


Femingra ini dibuat daripada 8 jenis bahan semulajadi yang mana setiap satunya memberi manfaat kesihatan yang berbeza beza. Bahannya adalah Buah Markisa, Debunga Pain, Horny Goat Weed, Akar Maca, Manjakani, Habbatus Sauda, Tribulus Terrestris dan Pueraria Mirifica. Pergh berbelit korang baca kan bahan bahan yang digunakan dalam Femingra ini. Tapi kalau korang dah tahu khasiatnya korang dah tak berbelit lidah dah, Hahahha. Jom kita tengok apa kebaikan bahan bahan ini satu persatu

Buah Markisa

  • Kaya dengan nutrisi, mineral dan kandungan vitamin yang tinggi seperti antioksida, flavonoid, Vitamin A, Vitamin C dan lain lain lagi
  • Membantu meningkatkan peredaran darah
  • Membantu sistem pencernaan, meransang dan kuatkan imun serta tulang
Debunga Pain

  • Kaya dengan Vitamin A, Vitamin B, Asid Folik, Vitamin D dan Vitamin E, Mineral, Kalsium, Besi, Zink dan lain lain lagi
  • Merupakan Anti Penuaan (kekal awet muda gitew) 
  • Membantu mengimbangkan hormon dan meningkatkan testosteron
  • Meningkaykan kesuburan pada lelaki dan wanita dan meningkatkan hormon pertumbuhan
Horny Goat Weed

Semacam je namanya kan, Horny la Goat la. tapi ianya mempunyai kebaikan :

  • Digunakan secara tradisional meningkatkan kejantanan mental dan fizikal
  • Antioksidan dan anti penuaan
  • Meransang libido dan mengurangkan masalah seksual
  • Membantu wanita yang PMS atau Monoupose
Akar Maca

  • Sarat dengan mineral seperti zink, iodin dan asid lemak baik dan ianya mengimbangi hormon seks dan meningkatkan kenginan seksual dan rangsangan
  • Membantu wanita monopouse melaraskan masalah panas badan, gangguan tidur, berpeluh waktu malam, dan kemurungan. 
Manjakani

  • Sangat popular dalam mengetatkan tisu dalaman wanita. 
  • Merupakan ubat terbaik untuk faraj dan rahim, keputihan dan endiran tak normal dalam faraj
  • Selain itu mampu menghapuskan bau tak menyenangkan dari kawasan kemaluan 
  • Mengangkan payudara
Habbatus Sauda

  • Berupaya menyembuhkan penyakit
  • Membantu kitaran haid wanita
  • Mengawal peredaran darah 
  • Anti Radangan 
  • Antioksida
Tribulus Terrestris

  • Meningkatkan prestasi seksial dan sensitiviti
  • Digunakan oleh wanita aktif bersukan untuk meningkatkan stamina dan daya tahan
  • Mengurangkan gejala wanita monopouse seperi panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi
  • Mengawal Imnosia, tekanan darah tinggi, cepat marah dan kehilangan minat seksual
  • Kesan merangsang pada sistem imun dan sistem seksual dan pembiakan
Pueraria Mirifica

  • Mampu merangsang nafsu seks
  • Meningkatkan kelembapan faraj
  • Saiz payudara akan meningkat
  • Mengurangkan kemunculan selulit
  • Melembabkan kulit
  • Mengalakkan penghasilan kolegen
  • Kulit sihat dan nampak awet muda

Nampak tak kebaikan 8 bahan ini yang korang boleh dapatkan dalam 1 sachet je. Cara pengambilan Femingra yag betul adalah


  1. Bancuh sepeket Femingra dengan 120ml air suam atau sejuk.
  2. Minum sekali sehari pada waktu pagi atau tengahari.
  3. Tidak digalakkan mengambil Femingra pada waktu malam.
  4. Sangat disyorkan supaya mengambil Femingra pada waktu pagi semasa perut kosong. Ini mempercepatkan proses penyerapan Femingra ke dalam tubuh.
  5. Femingra sangat membantu wanita yang mempunyai masalah cyst dan fibroid
Ianya boleh diambil secara berterusan kerana ianya adalah bahan bahan semulajadi yang baik untuk wanita. Ini antara feedback dari pengguna Femingra atau boleh ke Testimoni Femingra

Image may contain: phone

Image may contain: phone

Image may contain: phone


Kalau korang berminat, jangan pulak email cik en na... korang boleh contact terus kepada Maxwell health di bawha ini

EMAIL: info@maxwellhealth.com.my
NO TEl: +6012-326 3304

ALAMAT:
MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 
52200 Kuala Lumpur, Malaysia.

Harga : RM169

  10 comments:

  1. wah... menarik gak femigra ni. rupanya hormon tak menentu pun leh jd gemuk...

    ReplyDelete
  2. Bonde pon minum Femigra untuk kawal hormon yang tak stabil... Maklumlah dah berusia kena jaga kesihatan luaran dan dalam juga.

    ReplyDelete
  3. wah produk yang bagus ni.. biasalah perempuan kan mesti nak kena jaga semua ni

    ReplyDelete
  4. bagus jugak ni sebab selalu sakit kepala lately

    ReplyDelete
  5. Berita baik utk para wanita utk solusi masalah hormon tak menentu.

    ReplyDelete
  6. Bagus amalkan Femingra utk kesihatan selain drp menstabilkan hormon yg x menentu

    ReplyDelete
  7. tengok bahan2 ingredients bagus2.. terbaik =)

    ReplyDelete
  8. Oh...no wonder berat badan akak x konsisten...lepas ni kena jaga betul2 la..kena consume femingra ni sampai betul2 ok semula hormon...kan Cik En?

    ReplyDelete
  9. betul betul. kalau stress asik nak mengunyah je jadinya

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads