Happy Birthday Lazada Ke 5 !!


Happy Birthday Lazada Ke 5 !! | Siapa yang tak kenal dengan Lazada. Gedung membeli belah online yang popular di Malaysia. Lazada menjual barangan online yang merangkumi fesyen, kesihatan dan kecantikan, barangan bayi, perabot, barangan rumah, gadjet, komputer, laptop, kamera, alat elektronik, permainan, barangan travel, sukan, barangan kenderaan, barangan runcit dan barangan haiwan. Kiranya, all in one dalam satu web ini yang korang boleh shopping. Cik en sendiri menggunakan Lazada sebagai shopping online utama. Tup tup dah sampai tahun ke 5 rupanya Lazada beroperasi. 

Kenapa cik en suka shopping online di Lazada ? 



  1. Kepelbagaian Barangan - Dalam satu laman web, korang boleh pilih pelbagai barangan seperti di pasar raya atau kedai barangan. Dari fesyen, alat mekap malah korang boleh beli gadjet dengan klik klik saja. Mudah kan? Tak perlu nak buat pembayaran asing-asing. Just add tp chart dan totalkan semuanya sekali bila habis shopping.
  2. Harga yang lebih murah dan promosi yang berterusan - Yang ini sememangnya antara alasan utama kalau ditanya pada semua kaki shopping online. Shopping online sememangnya menawarkan harga yang murah berbanding di pasar raya atau butik. Macam Lazada juga, harga sememangnya sangat murah dan kerap juga buat promosi yang tak masuk akal. 
  3. Penghantaran yang cepat dan dipercayai - Penghantaran seawal 1 hari sehingga 10 hari bekerja sememangnya dan menggunakan perkhidmatan penghantaran barang yang dipercayai seperti Pos Laju, Gedex, Skynet dan lain lain. Ianya membuat segala penghantaran barangan yang di tempah oleh pelanggan Lazada sampai waktu yang tepat dan selamat ke tangan pelanggan. Jadi ianya memudahkan pelanggan budget masa barangan yang sampai untuk kegunaan masing masing. 
  4. Pertukaran barangan / salah barangan mudah - Kes ini cik en pernah terjadi, selalunya bila pemilihan kasut. Selalu dapat saiz yang besar, korang boleh buat pertukaran secara percuma. Lazada ada sediakan plastik return dan hantar melalu Pos Laju secara percuma juga. 

3 Barangan Kegemaran Cik En di Lazada



Dalam banyak banyak barangan Lazada ketika ini, ada top three menjadi wish cik en. Dan harga yang ditawarkan sangat berbaloi dari harga sebenarnya. So mana nak lepaskan peluang untuk memilikinya kan? 

1. Casio G Shock Men GA-110-1adr Rasin Watch Untuk Hadiah Hari Jadi Tercinta



Sememangnya G Shock dikenali dengan jam tangan yang lasak dan berkualiti. So disebabkan hari jadi cik en baru baru ini, sidia hadiahkan Gshock untuk cik en, rasanya tak salah cik en surpeisekan sidia dengan G shock juga. Berbaloi baloi beli di Lazada ini. Dapat off 34% itu. Nak usha gak ke G shock ini? just klik je gambar diatas ini. 

2. Memory Sweet 3 in 1 Brush Bronze and Eyeshadow Palette + Leopard Bag 7pcs untuk koleksi peribadi



Fuh, dengan harga sebegini, boleh dapat eyeshadow Palette, brush dan bag dalam satu harga. Ini antara pilihan cik en. Lagi lagi tengah mode nak bersolek ini. Boleh tambah koleksi cik en. Berbaloi baloi weih, tuk korang juga. Boleh klik gambarnya.

3. Mango Saffano Cross Leather Effect Tote Shell Shoulder Bag (Blue) untuk kaki kumpul beg



Wanita dengan beg memang tak leh dipisahkan. Walaupun banyak koleksi beg, tapi kalau dah jumpa yang menarik hati dan kena dengan harganya, mesti kena rembat la. Kalau korang pun suka, klik saja gambar itu. 

Cadangan untuk Lazada


Sentiasa buat promosi tak masuk akal dan masukkan lagi pelbagai jenama di dalam Lazada. Jenama yang mampu dimiliki dan berjenama mahal supaya dapat menarik minat pelbagai golongan.

HAPPY BIRTHDAY LAZADA Yang Ke 5 Tahun!!! 


Semoga Lazada terus sukses dan mampu menjadi shopping online yang terbesar dan pelbagai di Malaysia untuk setiap lapisan masyarakat. 

Kalau korang seorang blogger, Lazada tengah buat blogger contest bersempena birthday Lazada yang ke 5 ini. Lagi ramai yag join, lagi besar untuk korang menang tau. Berminat, boleh klik Blogger Contest Lazada Birthday

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

6 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post