Big Big Big Surprise dari #LazadaSurpri5eBox


Big Big Big Surprise dari #LazadaSurpri5eBox | Bukan 1 big cik en bagi pada tajuk entri cik en ini. Tapi big! big! big! sebabnya dari kotak yang dihantar, dah boleh bayangkan berapa besar isi dalamnya kan? #LazadaSurpri5eBox ini bersempena dengan Birthday Lazada yang ke 5 dan rezeki cik en kerana terpilih dalam beratus atau beribu ribu blogger di Malaysia dalam Lazada's 5th Birthday Campaign yang bermula 22 hingga 24 Mac 2017 ini. Setiap #LazadaSurpri5eBox yang dihantar kepada blogger yang bertuah ini bernilai RM400 dan barangannya berbeza antara satu sama lain. Dan kesemua barangan tersebut semestinya ada dijual di  laman web Lazada. 

Sebelum ini cik en dah buat live facebook unbox #LazadaSurpri5eBox walaupun cik en buat agak kurang jelas mungkin kerana faktor line streamyx di kawasan cik en ada masalah sikit. Tapi jangan risau, cik en akan story kesemua barangan dalam #LazadaSurpri5eBox tu nanti. Jom chekout barangan barangan tersebut. 

Ini barangannya. Besar kan?


Cik en buat live facebook untuk menambah keterujaan kawan kawan cik en di facebook


Kemungkinan ada yang tidak clear dalam video diatas kan? Meh cik en listkan semuanya satu persatu satu dan untuk pengetahuan semua, kesemua barangan dalam #LazadaSurpri5eBox boleh korang dapati di Lazada. Semestinya akan ada surprise buat korang untuk setiap barangan di Lazada. Untuk itu, korang boleh klik terus gambar gambar di bawah tengok harga dan details barangan itu ye.. 

Philips Fuzzy Logic Rice Cooker HD4515 (1.8L) 10 function
klik untuk maklumat lanjut 

 Philips Scene Switch (3 steps brightness change) LED bulb 9W (equivalent of 7W) E27
klik untuk maklumat lanjut

Philips 71567 PEAR table lamp goose-neck designed for energy saving/LED bulb
klik untuk maklumat lanjut


MAGGI Hot Mealz Kari Kari Kaw Bowl 89g
klik untuk maklumat lanjut
 NESTLE OMEGA PLUS MILK With Oats (10x42g)
klik untuk maklumat lanjut

NESTUM 3in1 Banana Caramel 10 x 28g
klik untuk maklumat lanjut

CHEERIOS Oat Crisp 400g
klik untuk maklumat lanjut
Disebabkan #LazadaSurpri5eBox ini buat cik en surprise macam orang gila masa unbox, kali ini cik en pula nak bagi korang surprise dengan kesemua tawaran di Lazada yang super duper berbaloi untuk korang. Sebabnya Birthday Lazada ini la time korang boleh shopping kaw kaw di Lazada. Sebabnya banyak surprise yang Lazada akan offer kat korang. Korang berpeluang untuk tawaran harga tak masuk akal (surprise discount), dapatkan voucher code dari media media sosial Lazada sepanjang 3 hari tersebut (secret party password), dapat join PetPet Party dan yang paling menarik dapat flight ticket to secret destinations for Surpri5e Holiday Giveway!!!! Yeyey! hebat betul hadiah hadiah dari Lazada in kan?Apa pun cik en nak grab juga handbag Carlo Rino yang kawan blogger cik en dapat. Manatau ada rezeki naik flight sekali lagi kan? Nak ketahui lebih lanjut boleh ke Lazada Birthday Sale atau laman Lazada. Lastly cik en nak ucapkan terima kasih Lazada dan Happy Birthday again!! Love you Lazada!
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

10 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Wah!!!! bestnya cik en dapat hadiah dari lazada! mahu juga!!!

    ReplyDelete
  2. wah tahniah sis dpt hadiah dari lazada

    ReplyDelete
  3. nampak sangat eksaited nak bukak box tu hihihi. bestnya dpt rice cooker. tak payah beli sendiri lagi dah. xD

    ReplyDelete
  4. wahhh...best nya dpt barang dari Lazada.Macam mana nak dapatkan tu?

    ReplyDelete
  5. ohooho..bestnya dapat banyak barang free gitu

    ReplyDelete
  6. Wahh bestnya big big suprise yer

    ReplyDelete
  7. bestnya macam mana nak dapat tue

    ReplyDelete
Previous Post Next Post