FemMist Buat Wanita Lebih Yakin, Segar dan Bersedia


FemMist Buat Wanita Lebih Yakin, Segar dan Bersedia | Kalau travel atau pergi aktiviti yang panjang, semestinya setiap wanita termasuk cik en akan berasa tidak yakin sebabnya cik en akan mula rasa gatal gatal dan tak selesa di bahagian intim. Walaupun dah pakai panty liner, tetap juga tak dapat membantu menghilangkan ketidakselasaan itu. Cik en juga dah cuba memakai pembersih wanita yang lain tapi susahlah, kena ambil masa yang lama dan perlukan air untuk dibilas. Ummmm.. Apa patut cik en buat. I love travel, i love hiking tapi masalah ini buat cik en rasa tidak enjoy dengan aktiviti kegemaran cik en ini. Cik en inginkan pembersih wanita yang ringkas dan boleh digunakan walaupun ketiadaan air seperti aktiviti hiking di dalam hutan.  Ada ke produk sebegini ye?

Wow! Ada rupanya produk yang ringkas dan tidak memerlukan air. Just sembur, sembur, sembur dan siap! Mudahnya, Mulanya cik en rasa macam tak yakin sampailah produk itu cik en gunakan. Rasa mudah, cepat dan segar sangat. So automatik cik en menjadi super yakin, super hebat dan super enjoy dengan aktiviti travel cik en masa travel Phuket Krabi dan travel ke Melaka tahun lepas. Femininine Mist atau FemMist penyelamat cik en. So bila dah pakai dan puas hati, cik en nak kongsi dengan korang. Manatau korang pun mengalami masalah yang sama macam cik en ini. 


Rangkaian produk penjagaan bahagian intim dari Beaute dikenali ramai sebagai produk semulajadi, selamat dan berkesan. First cik en kalau memilih produk bahagian intim ini cik en akan elakkan produk yang menggunakan SLS atau Sodium Laureth Sulfate yang mana ianya memberi kesan jangka panjang pada manusia. SLS ini menghasilkan buih pada satu satu produk. Tapi FemMist ini  pula tidak menggunakan SLS itu. Bahan bahan yang digunakan adalah ekstrak tumbuhan manggis dan manjakani. Selain itu tiada bahan chemicals dan juga menggunakan completely water sebagai based. FemMist ini membantu melawan 
  1. jangkitan bakteria,
  2. fungas
  3. keputihan 
  4. menganjalkan kulit


FemMist ini dirumuskan khas untuk memberikan kesan dengan pantas dan berpanjangan untuk mengembalikan keremajaan dan kesegaran wanita. Dengan penggunaan kali pertama serta merta, korang akan merasai perbezaannya. Kadar prnyerapannya yang tinggi membantu korang kekal kering dan segar sepanjang hari. 


Harganya yang mampu milik dan korang boleh dapatkan secara online atau faramsi terpilih. Tapi order online lagi jimatkan masa. Nak tahu detailnya? Ini dia

Harga FemMist : RM 48.00
Isipadu : 35 ML (300 spray)
Cara Penggunaan : Spray dikawasan intim - biarkan 1 minit - dan bilas menggunakan air atau tisu.

Yakin dengan produk semulajadi untuk kawasan intim korang. Elakkan gunakan produk yang mempunyai chemicals ye! Da... 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Alhamdulillah mudah dan selesa..bab memilih feminin wash ni memang sangat perlu berhati-hati..kerana kesannya yang paling dikhuatiri.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post