www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-11-01

Mustakimah Kambing Berbaju dan Headband Pink


Mustakimah Kambing Berbaju dan Headband Pink | Haiwan kesayangan berbeza dengan haiwan ternakan. Haiwan kesayangan membawa maksud haiwan yang dipelihara di dalam rumah kediaman dengan penuh kasih sayang. Selalunya haiwan yang paling banyak menjadi haiwan kesayangan seperti kucing dan anjing. Ada juga haiwan lain seperti arnab, hamster, sugar glider tapi selalunya jarang boleh dipeluk dan dicium ganas ganas. Hahaha. Haiwan ternakan pula adalah haiwan yang dipelihara untuk mendapatkan hasil seperti kambing, lembu, bebiri, kerbau, ayam, burung putuh dan haiwan lain lain yang mendatangkan hasil. 

Tapi kes cik en pagi tadi, haiwan ternakan dijadikan haiwan kesayangan. Dimandi, dipeluk, dicium, diajak tidur skali, dipakaibaju dan juga reben di kepala. Inilah dibuat oleh makcik Halijah. Menjadikan kambing sebagai haiwan kesayangan yang dijaga macam anak dia sendiri. Sempat la cik en berselfie dan rakam video tadi.  


Mustakimah ini memang tak duduk diam. Nak selfie je dia kelam kabut nak terkam telefon. Jadi banyak gambar bergoyang goyang





Cik en cuma berikan suntikan multivitamin saja untuk naikkan selera makan Mustakimah ini. Selesai suntikan dia marah sangat. Mengembek kuat. Dibawah ini muka merajuk dia. 


Tuan dia rajin  pulak memujuk. Hahaha.  


Hahaha. Ini antara ragam pelanggan yang datang ke klinik cik en. Memang senang terhibur kalau dapat pelanggan yang gila gila macam makcik ini. And last cik en nak kongsi sikit gelagat mustakimah .

12 comments:

TunSha Ayunie said... [Reply]

Walaupn jarang orang akan cakap kambing itu comel, tapi mustakimah ni sangat comel la. Nampak manja sangat..

Fhatin Amelia said... [Reply]

hehe comelnyaaa

Izzati Suhaide said... [Reply]

Fuhh.. Layan macam kucing dah.. Manja betol kambing ni.. Hihi

Mastura Din said... [Reply]

Manjanya lahai Mustakimah oii...hehehe

atiehilmi dot com said... [Reply]

hahahhaha~ comel kambing tu !! manja plak tu.. adoi..

husna zahidi said... [Reply]

kan dah kena cium cik en.. nasib baik betina.. hihihi.. dasat gak tuan dya, siap bawak tidur.. bertuah Mustakimah..

Normi Nieza said... [Reply]

alolo..suwitnya dia..pinky lg..:)

Fiza Rahman said... [Reply]

Wahhh... Ini memang rare. Comel jer nengok ☺☺

Miera Nadhirah Tan said... [Reply]

Cutenyer Mustaqimah ni... mana2 haiwan pun boleh jadi pet

UBER LUMAYAN said... [Reply]

Comel nyaaa
Hahaha... mcm baby pulak dah tengok :)

P/S: Jana pendapatan lumayan dengan Uber.
Cara daftar di sini >> http://www.uber.hebahkan.com/2016/03/bagaimanakah-cara-mendaftar-untuk.html

Azlinda Azman said... [Reply]

Ya Allah comelnya..kalau dhia nampak mesti nak. Aritu tgk kambing..sibuk soh beli anak kambing. Nak bela katanya hehehehe

MiaZain said... [Reply]

comelnya mustakimah ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Shoplinks.Asia

Ads