www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-11-01

Mustakimah Kambing Berbaju dan Headband Pink


Mustakimah Kambing Berbaju dan Headband Pink | Haiwan kesayangan berbeza dengan haiwan ternakan. Haiwan kesayangan membawa maksud haiwan yang dipelihara di dalam rumah kediaman dengan penuh kasih sayang. Selalunya haiwan yang paling banyak menjadi haiwan kesayangan seperti kucing dan anjing. Ada juga haiwan lain seperti arnab, hamster, sugar glider tapi selalunya jarang boleh dipeluk dan dicium ganas ganas. Hahaha. Haiwan ternakan pula adalah haiwan yang dipelihara untuk mendapatkan hasil seperti kambing, lembu, bebiri, kerbau, ayam, burung putuh dan haiwan lain lain yang mendatangkan hasil. 

Tapi kes cik en pagi tadi, haiwan ternakan dijadikan haiwan kesayangan. Dimandi, dipeluk, dicium, diajak tidur skali, dipakaibaju dan juga reben di kepala. Inilah dibuat oleh makcik Halijah. Menjadikan kambing sebagai haiwan kesayangan yang dijaga macam anak dia sendiri. Sempat la cik en berselfie dan rakam video tadi.  


Mustakimah ini memang tak duduk diam. Nak selfie je dia kelam kabut nak terkam telefon. Jadi banyak gambar bergoyang goyang





Cik en cuma berikan suntikan multivitamin saja untuk naikkan selera makan Mustakimah ini. Selesai suntikan dia marah sangat. Mengembek kuat. Dibawah ini muka merajuk dia. 


Tuan dia rajin  pulak memujuk. Hahaha.  


Hahaha. Ini antara ragam pelanggan yang datang ke klinik cik en. Memang senang terhibur kalau dapat pelanggan yang gila gila macam makcik ini. And last cik en nak kongsi sikit gelagat mustakimah .

  12 comments:

  1. Walaupn jarang orang akan cakap kambing itu comel, tapi mustakimah ni sangat comel la. Nampak manja sangat..

    ReplyDelete
  2. Fuhh.. Layan macam kucing dah.. Manja betol kambing ni.. Hihi

    ReplyDelete
  3. Manjanya lahai Mustakimah oii...hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahhaha~ comel kambing tu !! manja plak tu.. adoi..

    ReplyDelete
  5. kan dah kena cium cik en.. nasib baik betina.. hihihi.. dasat gak tuan dya, siap bawak tidur.. bertuah Mustakimah..

    ReplyDelete
  6. Wahhh... Ini memang rare. Comel jer nengok ☺☺

    ReplyDelete
  7. Cutenyer Mustaqimah ni... mana2 haiwan pun boleh jadi pet

    ReplyDelete
  8. Comel nyaaa
    Hahaha... mcm baby pulak dah tengok :)

    P/S: Jana pendapatan lumayan dengan Uber.
    Cara daftar di sini >> http://www.uber.hebahkan.com/2016/03/bagaimanakah-cara-mendaftar-untuk.html

    ReplyDelete
  9. Ya Allah comelnya..kalau dhia nampak mesti nak. Aritu tgk kambing..sibuk soh beli anak kambing. Nak bela katanya hehehehe

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!