www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-11-01

Astaghfirullah Peah Oi ! Apa Yang Hang Buat ni????


Astaghfirullah Peah Oi ! Apa Yang Hang Buat ni???? | Cik en menarik nafas panjang menahan marah pada si peah ini. Peah buat hal 2 hari ini. Pantang laptop cik en terbuka, pastinya dia akan keluarkan skill dia menaip tap.. tap.. tap.. Cik en perasaan satu malam dia menaip. Cik en ada cerita kat facebook cik en. Klik see more ye untuk tahu cerita selanjutya


Dan selepastu, dia buat ini pula


Dan ini keadaan dia lepas cik en dapat tangkap pe dia buat


Tengok? tanpa muka bersalah kan? Tergedik gedik. Tapi bila dah cool. Cik en gelak sampai menitis air mata tengok perangai dia dua tiga hari ini. Nak tahu siapa cik en ini? Cik en pernah cerita di entry Peah Kucing Berbaka Calico . Apa apa pun peah, mama sayang sama lu la... Ceriakan hari hari mama dengan perangai gedik dan manja dia. I Love You Rafeah Bin Simpan aka Peah!

  10 comments:

  1. comelnya nama dia... hihihihihi... peah pun nak jadi blogger gak tu

    ReplyDelete
  2. hahahhaha.. lawak laa peah ni.. teringin nak jadi kerani ke mcm mana.. hihihi..

    kucing kat umah pon rajin gak naik atas laptop yg tgh terbukak.. tp tak menaip, depa dduk relax teruih.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. comel... hahaha
    saya pun bangun pagi mesti cari Jiji... anak kucing hitam yang di angkat jadi anak susuan si memeu sebab anak memeu semua mati sebab si combi gi gigit. sekarang Jiji jadi penyeri rumah kami. habis dia panjat langsir tingkap. huhuh

    ReplyDelete
  4. Cik en..peah tunjuk skill dia menaip tu...hihi...si blogger kucing bernama peah..

    ReplyDelete
  5. hahaha mengikut tuannya.. heheh omey jeeeeee! Geram tengok kucing

    ReplyDelete
  6. Hahhahaaa...Peah wat muka toya je

    ReplyDelete
  7. cantik lah kuciung tu.
    jantan ke?

    ReplyDelete
  8. amboi peah pandai main fb juga no ... jgn kata org je suka fb kucing pun sama ..muka cam betina ... tp awat bin??

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!