www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-11-01

Astaghfirullah Peah Oi ! Apa Yang Hang Buat ni????


Astaghfirullah Peah Oi ! Apa Yang Hang Buat ni???? | Cik en menarik nafas panjang menahan marah pada si peah ini. Peah buat hal 2 hari ini. Pantang laptop cik en terbuka, pastinya dia akan keluarkan skill dia menaip tap.. tap.. tap.. Cik en perasaan satu malam dia menaip. Cik en ada cerita kat facebook cik en. Klik see more ye untuk tahu cerita selanjutya


Dan selepastu, dia buat ini pula


Dan ini keadaan dia lepas cik en dapat tangkap pe dia buat


Tengok? tanpa muka bersalah kan? Tergedik gedik. Tapi bila dah cool. Cik en gelak sampai menitis air mata tengok perangai dia dua tiga hari ini. Nak tahu siapa cik en ini? Cik en pernah cerita di entry Peah Kucing Berbaka Calico . Apa apa pun peah, mama sayang sama lu la... Ceriakan hari hari mama dengan perangai gedik dan manja dia. I Love You Rafeah Bin Simpan aka Peah!

10 comments:

Cik Ash said... [Reply]

comelnya nama dia... hihihihihi... peah pun nak jadi blogger gak tu

husna zahidi said... [Reply]

hahahhaha.. lawak laa peah ni.. teringin nak jadi kerani ke mcm mana.. hihihi..

kucing kat umah pon rajin gak naik atas laptop yg tgh terbukak.. tp tak menaip, depa dduk relax teruih.. hahaha..

Ennor Plenetzurah said... [Reply]

comel... hahaha
saya pun bangun pagi mesti cari Jiji... anak kucing hitam yang di angkat jadi anak susuan si memeu sebab anak memeu semua mati sebab si combi gi gigit. sekarang Jiji jadi penyeri rumah kami. habis dia panjat langsir tingkap. huhuh

PeRdU cINta said... [Reply]

Cik en..peah tunjuk skill dia menaip tu...hihi...si blogger kucing bernama peah..

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

salam
singgah selasa

I N A A I N A A said... [Reply]

hahaha mengikut tuannya.. heheh omey jeeeeee! Geram tengok kucing

Mrs. A said... [Reply]

Hahhahaaa...Peah wat muka toya je

Ayuni Rafilah said... [Reply]

Peah si Kucing Blogger...

Adam said... [Reply]

cantik lah kuciung tu.
jantan ke?

eima said... [Reply]

amboi peah pandai main fb juga no ... jgn kata org je suka fb kucing pun sama ..muka cam betina ... tp awat bin??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads