www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-10-11

Normal Ke Buang Air Besar 2 Kali Sehari?


Normal Ke Buang Air Besar 2 Kali Sehari? | Buang air besar atau cik en ringkaskan membuang ini menjadi satu masalah besar bagi cik en. Dulu sebelum cik en amalkan makanan tak seimbang, setiap hari cik en akan membuang. Semenjaklah mengenali makanan fast food semuanya jadi berubah. Pernah sekali seminggu cik en tak membuang. Teruk kan? Masalah itu buat perut cik en sedikit boroi dan susah nak turunkan berat badan. Pendek kata cik en mengalami sembelit yang teruk. Sampailah ada yang perkenalkan satu produk ini, Killoss. 



Killoss tablet kunyah terus dan mudah dibawa ini menjadi kelebihan untuk cik en yang sangat sibuk dengan kerja, so dari situ cik en amalkan lebih kurang sebulan. Tak sangka sebab amalkan Herbaworks Killoss ini, cik en akan membuang sehari sampai 2 atau 3 kali. Waktu pagi dan petang wajib stanby ada di rumah atau pejabat. Kiranya melawaskan pembuangan dan melegakan sembelitKilloss ini juga buat cik en yang selalu letih dan tidak bermaya setiap pagi menjadi cergas. Yela kan.. dah barang busuk dan toksik dibuang setiap hari so badan jadi ringan dan cergas. Perut cik en pun dah kurang sedikit boroi. Berjaya kempiskan perut ini. Haahaha. 


Bagi peha pula cik en tak banyak perubahan. Tak sampai 1 cm pun tapi tetap mengecil juga kan? 


Berat cik en naik turun juga sebabnya cik en sendiri tak control makan lagi lagi cik en bercuti ke Sabah hari itu. Jadi cik en ambil berat awal dan berat paling rendah cik en dapat sepanjang ambil Killoss. Jadi berjaya la turunkan berat badan juga kan? Cuma diri je tak berdisplin.


Tapi dengan selesaikan masalah utama cik en SEMBELIT dan dapat kurangkan boroi dan kecilkan sedikit peha cik en itu dah cukup memuaskan hati cik en. Mungkin dengan lebih berdisplin, cik en akan dapatkan badan lebih ideal. Insyallah. 

Tapi apa itu produk Killoss ??


Ini cik en nak sembang Killoss ini adalah tablet detox, kempiskan perut. singkirkan lemak dan detox melawaskan. Ada 4 bahan utama Killoss ini iaitu Garcinia Cambagia , Capsium Extract, Guarana Extract dan Ginger Extract yang mana setiap satu mempunyai fungsi yang baik dalam penurunan berat badan.


Keistimewaan Killoss 



  1. Tablet Kunyah mudah yang mempunyai 60 tablet dalam satu botol. Penggunaan untuk sebulan. 
  2. Nak tahu apa rasa? Perasa Oren ye. Memang sedap
  3. 1 botol mampu turunkan berat bada dari 3 kg hingga 15 kg tau!
  4. Melawaskan dan melegakan sembelit yang teruk
  5. Membuang dan nyahkan (singkirkan) terus lemak degil yang lama dalam badan korang
  6. Hanya kunyah kunyah dan kunyah saja
  7. Dan yang penting tiada kesan sampingan. 

Fungsi Killoss

  1. Killoss ni untuk detox, mencuci racun dan toksin dari dalam badan serta bertindak balas untuk membakar lemak korang tu
  2. Sisa bahan-bahan ini akan dibuang melalui pencernaan. 
  3. Kesan dapat diihat selepas beberapa hari (biasanya 5-14 hari), berat badan akan menurun (Bergantung kepada individu) Insyaallah, Jika belum turun berat badan, teruskan ambil Killoss secara konsisten. 

Cara pengambilan Killoss yang berkesan


  1. Kunyah 2 biji tablet semasa perut kosong 
  2. Ambil sebelum makan atau sebelum tidur malam. Bila bangun pagi akan terasa ingin membuang, badan lebih ringan dan bertenaga. 
  3. Minum air kosong minimum 2-3 liter sehari 
  4. Elakkan makan berat pada waktu malam seperti nasi dan minuman berais 
  5. Nak lebih cepat boleh amalkan 2 tablet pagi dan 2 tablet malam semasa perut kosong 
  6. Ambil secara konsisten terus menerus. Jangan tertinggal 1 hari pun 
Nak tengok testimoni pengguna lain selain cik en? Yela.. maatau kata cik en ini bohong kan? Nah cik en kepilkan sekali ini




Kalau ada yang mencari cari produk terbaik untuk turunkan berat badan dan tiada kesan sampingan. Produk Killoss - tablet detox, kempiskan perut lah produk terbaik cik en akan cadangkan. Nak dapatkannya? bolehlah baca detail di bawah ini

Harga sebotol (60 tablet)
RM80.00
Whatsapp : 019-6102496
Laman Web : www.herbaworks.com
Email : herbaworks3in1@gmail.com


13 comments:

siti hazreen said... [Reply]

buang 2x sehari tu yang terbaik ;)

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

wah byk gak tuurn tu ea kak..

syima yusuf said... [Reply]

Syima pun dah cuba killoss, bagus hehe

Shiqeen Sattar said... [Reply]

Ah ah membuang jer. Ss mkn 2 biji sekali makan.

Lisa Nurulain said... [Reply]

pinggang cik en 24 ? wahhh lagi kecik dari lisa .. kilos sesuai tuk orang yang nk kruskan perut hihi

Nadia Johari said... [Reply]

Pergh berkesan betul..memang bagus membuang sebenarnya..buangbtoksik dalam badan

firzz duka said... [Reply]

Wahhhh..berkesan...nak try la

Saidila Abdul Rahman said... [Reply]

nampak agak cepat kesan dia ...kira oklah nih ....harap dapat cuba gak nanti

mas saari said... [Reply]

wahhh nampak perubahan dan byk jugak kilo yg hilang.. jgn lupa exercise gak yer!

eima said... [Reply]

ni antara ubat yg sy takan ambik....
susah payah saya nk ternak lemak tau

Nurul Baidurah said... [Reply]

nak try lah..

Nor Marshaliza Shaidan said... [Reply]

Menarik :)

farah said... [Reply]

Bestnya killow nie...kunyah2...perisa oran plak tu

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads