www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-09-13

Surgery Potong Kaki Kucing


Surgery Potong Kaki Kucing | Kucing kemalangan! Mungkin menjadi musim, sebabnya kalau seekor kemalangan, lepas itu akan ada kucing kemalangan selepas itu. Kucing ini adalah salah satu kucing yang mendapatkan rawatan di sebabkan di langgar oleh kereta. Kucing ini berusia lebih kurang 5 bulan. 


Tulang di bahagian atas sendi sepenuhnya. Yang tinggal hanya kulit dan isi sahaja. jadi kami ambik kes ini kerana surgery yang mudah. 



Kami potong dan tiada berlaku pendarahan (bleeding) yang serius. Tulang yang tajam kami kikir kan menjadi tumpul untuk mengelakkan luka dalaman. 


Ambil masa tak lama. Dalam 15 minit dan alhamdullilah semuanya selamat. Cuma penjagaan oleh tuan meow ini sahaja. Harap meow ada selera makan untuk cepat baik. Selesai je surgery, terus meow ini tido nyenyak. Harap tuan dia dapat jaga di baik baik. 

  2 comments:

  1. moga tuan dia dpt jga sebaiknya.kesian kucing ni.

    ReplyDelete
  2. dalam masa yang sama...ada kesian jugak lah kan tengok kucing tu..

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads