www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-09-13

Surgery Potong Kaki Kucing


Surgery Potong Kaki Kucing | Kucing kemalangan! Mungkin menjadi musim, sebabnya kalau seekor kemalangan, lepas itu akan ada kucing kemalangan selepas itu. Kucing ini adalah salah satu kucing yang mendapatkan rawatan di sebabkan di langgar oleh kereta. Kucing ini berusia lebih kurang 5 bulan. 


Tulang di bahagian atas sendi sepenuhnya. Yang tinggal hanya kulit dan isi sahaja. jadi kami ambik kes ini kerana surgery yang mudah. 



Kami potong dan tiada berlaku pendarahan (bleeding) yang serius. Tulang yang tajam kami kikir kan menjadi tumpul untuk mengelakkan luka dalaman. 


Ambil masa tak lama. Dalam 15 minit dan alhamdullilah semuanya selamat. Cuma penjagaan oleh tuan meow ini sahaja. Harap meow ada selera makan untuk cepat baik. Selesai je surgery, terus meow ini tido nyenyak. Harap tuan dia dapat jaga di baik baik. 

2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

moga tuan dia dpt jga sebaiknya.kesian kucing ni.

Nurul Baidurah said... [Reply]

dalam masa yang sama...ada kesian jugak lah kan tengok kucing tu..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads