Mudahnya Shopping Di Ezbuy


Mudahnya Shopping Di Ezbuy.my | Pernah dengar Ezbuy.my? Ezbuy.my adalah satu Online Shopping yang dah wujud semenjak 2010 lagi. Ezbuy.my mempunyai pelbagai kategori shopping termasuklah Beauty And Health yang menjadi kegilaan perempuan apabila shopping. Lagipun trend shopping online ini menjadi trend remaja, wanita bekerjaya malahan wanita surirumah juga. Shopping di Ezbuy.my memang mudah dan ada tawaran Prime. Apa itu Prime? Kena baca sampai habis okey.

Cik en usha usha Ezbuy di Ezbuy.my  dan terberkenan dengan satu eyeliner ini. Bob Eyeliner


So cik en nak ajar bagaimana cik en order barangan ini melalui online dan juga menggunakan tawaran Prime.

Mula mula sekali korang kena register di Ezbuy.my


Kemudian isi butiran atau korang boleh buatkan link terus ke facebook korang. Dan untuk pengesahan, korang perlu berikan no telefon untuk mereka berikan OTP kod.



Selesai register, cik en terus ke produk tadi dan add to cart


Selepas itu, produk yang cik en pilih tadi akan di masukkan di dalam shopping cart


Selesai je shopping, klik check out. Akan keluar summary


Kat sini korang akan tau total keseluruhan dan korang boleh pilih shipping fee dan jangan risau disitu ada tulis bila tarikh barangan akan sampai ke Malaysia (rumah korang). Dan ada berita baik, kalau korang daftar di Ezbuy.my korang akan dapat voucher RM15 tau. Kena klik bawah ini


Kalau korang dah pernah daftar korang tetap juga dapat diskaun 15% cas penghantaran dengan masukkan kod ezfriend15


Tapi kalau korang rasa nak beli dalam kuantiti yang banyak dan berat sampai beratus ratus kilogram dan boleh mencecah ribuan ringgit untuk shipping sahaja korang boleh daftar Prime dan dapat harga shipping yang tak musabah. Nak tahu apa itu Prime?

Prime adalah semua caj yang dikenakan untuk shipping barangan kita. Ini kerana kebanyak produk di dalam Ezbuy.my adalah produk luar negara dan memerlukan Interational Ship. Tapi di Ezbuy.my menawarkan Prime untuk barangan terpilih dengan caj sebanyak RM8.80 untuk shipping dan juga tidak mengira besar atau kecil barangan yang korang pilih itu. Untung kan? Itulah kelebihannya shopping di Ezbuy.my . Tapi... korang kena isi detail korang di SINI tapi terhad untuk 100 orang terawal sahaja tau!

Okey, semuanya dah settle, cik en menunggu untuk barangan ini sampai sahaja! Yey.. tak sabarnya... 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post