www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-09-27

Cek Lawa Pemutih Ketiak dan Deodoran Sangat Berkesan


Cek Lawa Pemutih Ketiak dan Deodorant Sekaligus | Muka cantik, putih melepak bila berdating. Selepas kahwin, laki dok perli aku ketiak hitam berkarat. Apa guna muka je cantik. Nampak sangat aku ini pengotor. Naik geram dan malu rasanya dengan laki aku tu. Tapi dalam geram aku, aku akui yang ketiak aku hitam dan berkarat la. Malu juga aku, bila keluar, aku jumpa perempuan pakai singlet, ketiak dorang putih bersih je. Tapi bila aku angkat tangan dan belek ketiak aku, hitam, kusam je. Bukannya aku tak jaga, aku dah cuba sabun beras dan macam macam deodoran, tapi macam tu la. Tak berubah. Mungkin juga aku ini jenis bertudung, so aku buat tak kisah semua tu, bukannya ada yang tengok laki sendiri je tengok. Tapi laki la kita perlu jaga kan? Kang dia cari yang ketiak putih naya pulak aku. 

Kisah diatas sembang sembang dari kawan kawan yang dah berkahwin, walaupun masih belum berkahwin, bila dengar kisah camtu buat cik en rasa segan pulak nanti. Takkan masa nak kahwin, baru cik en nak start. Mestilah dari sekarang. Dalam duk mencari produk yang sesuai dengan kulit cik en yang sentitif ini, cik en terbaca la satu produk ini Cek Lawa Pemutih Ketiak dan Deodoran. Nampak kelakar namanya kan? tapi sebab itulah cik en tertarik dan try untuk memakainya

Akhirnya 2 minggu lepas, produk tu sampai pada cik en, alo alo, comel je produk ini. 



Sampai sampai je, cik en terus nak cium bau Cek Lawa dulu, sebabnya bau tu penting kalau cik en memilih deodaran. Bila buka, pergh! Bau dia harum sungguh! Bahan bahan dorang guna aqua, ekstrak Teh Hijau, Timun, Estrak Lemon, Aloe Vera dan pewangi yang dibenarkan. Patut la wangi. Tengok ada pamplet, terus cik en baca sebabnya nak tau la apa kelebihan krim Cek Lawa ini kan? Meh sini cik en nak share kat korang. 

  • 100% ekstrak herba semulajadi
  • Kaya dengan vitamin C dan mineral 
  • Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru
  • Menanggalkan sel kulit mati ( kulit mati la jahat, dia buat ketiak kita hitam berdaki)
  • Menjadikan kulit cerah dengan tona yang sekata
  • Merangsang kolagen untuk jadikan kulit ketiak kita sihat dan lembut
  • Melembabkan kulit
  • Bau yang wangi

Masa itu, cik en tak sabar nak guna, habis kerja, cik en bersemangat nak mandi awal sedangkan cik en ni suka delay mandi ke malam. Lepas je mandi, cik en kena pastikan ketiak dilap dengan kain bersih hingga kering. lepas itu, calit Cek Lawa ini, sapu dan ratakan keseluruh ketiak tu. Lepas itu cik en biarkan kering tanpa bilas. Bagi dia meresap gitu.. Kan tadi dah cerita Cek lawa kaya dengan vitamin C dan mineral so kalau di bilas hilanglah semua tu sebelum sempat diserap ke dalam kulit.


Minggu ini genap 2 minggu cik en memakai Cek Lawa ini. Minggu lepas cik en travel ke Sabah dan cik en memakainya setiap hari dan nak tengok, adakah Cek Lawa ini mampu memberi kesegaran dan confident sepanjang hari memandangkan cik en akan berjalan jauh kesana sini dan berpeluh yang banyak. And guess what, sememangnya tiada bau yang tidak diingini walaupun di bawah panas terik. Boleh bertahan dari pagi sehingga malam bau dia. Dalam masa merawat kekusaman, ketiak kita akan sentiasa wangi walaupun aktif. Mana nak cari kan? Dan juga korang boleh cuba di celah celah yang kehitaman seperti kelangkang. Berkesan juga tau!

Nampak dah cerah ketiak cik en. Bukti?? Isk, takkan la cik en nak bagi tunjuk, aurat hokey.. Bakal suami je yang boleh tengok. Tapi memang berkesan produk ini. Bukan nak tipu la. Korang boleh cuba sendiri produk ini. Nak sembang korang tak percaya kan, dah pakai, nilaikan sendiri. 

Korang nak beli? ops.. cik en tak jual ye.. Cik en cuma ceritakan testimoni jujur cik en saja sebabnya cik en sendiri guna dan dah terbukti pun, korang boleh dapatkan Cek Lawa Pemutih Ketiak dan Deodoran ini dengan menghubungi agen di bawah ini ye...


Atau lebih mudah contact no telefon 013-4700215 (muhammad syazwan)

2 comments:

Amanda Suria said... [Reply]

Kadang2 deodorant di pasaran pun x mampu mencerahkan ketiak
..kan?

anajingga said... [Reply]

setuju dengan Cik EN, Cek Lawa memang berkesa juga dengan kak ana setelah mencubanya sendiri, bawah lengan jadi cerah, badan pun wangi tanpa perlukan deodoran lagi :)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads