www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-06-15

Tercabar dengan Cabaran Bulan Puasa


Tercabar dengan Cabaran Bulan Puasa | Cabaran apa yang cik en mengomel ini. Nampak gambar tu.. Inilah cabaran untuk cik en dan kawan kawan pejabat dalam bulan puasa ini. Nombor apa itu cik en? Itulah nombor berat kami semua. Ada 4 orang yang sahut cabaran ini. Memang sengaja kami tidak tuliskan nama untuk menjaga hati masing masing. ewah.. hahaha.. Jadi setiap hari, kami akan menimbang berat di penimbang yang sama dan kami akan mencatat berat yang paling rendah setiap seorang. Ini sebagai cabaran kami untuk mengurangkan berat badan. Jadi korang boleh agak tak, berat cik en yang mana? Masih tidak mencapai tahap ideal. Dan clue cik en lain, tinggi cik en 164cm. Dan cik en perlu turun lebih kurang 10 kg untuk dapatkan berat ideal. 

  7 comments:

  1. 76.4 kan kak..hehe.. takpe
    caiyok caiyok!!

    ReplyDelete
  2. Bagusnya lelaki sanggup sahut cabaran mcm ni...kita yg ppuan pun tak ambil kisah sgt..hihi

    ReplyDelete
  3. Ouch. Cam sama je tinggi kita Cik En. Dapat agak yang mana satu Cik En punya :D

    ReplyDelete
  4. dah agak dah. hehe tadi tengok gambar ingatkan apa . hehe :)

    ReplyDelete
  5. gud luck cik en..semoga berhasil usaha cik en tu..hhihi

    ReplyDelete
  6. kita baru turun 1kg seminggu pose. huhuhu

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads