www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-06-15

Tercabar dengan Cabaran Bulan Puasa


Tercabar dengan Cabaran Bulan Puasa | Cabaran apa yang cik en mengomel ini. Nampak gambar tu.. Inilah cabaran untuk cik en dan kawan kawan pejabat dalam bulan puasa ini. Nombor apa itu cik en? Itulah nombor berat kami semua. Ada 4 orang yang sahut cabaran ini. Memang sengaja kami tidak tuliskan nama untuk menjaga hati masing masing. ewah.. hahaha.. Jadi setiap hari, kami akan menimbang berat di penimbang yang sama dan kami akan mencatat berat yang paling rendah setiap seorang. Ini sebagai cabaran kami untuk mengurangkan berat badan. Jadi korang boleh agak tak, berat cik en yang mana? Masih tidak mencapai tahap ideal. Dan clue cik en lain, tinggi cik en 164cm. Dan cik en perlu turun lebih kurang 10 kg untuk dapatkan berat ideal. 

7 comments:

Siti Rohaida Yusof said... [Reply]

semoga berjaya ye!!

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

76.4 kan kak..hehe.. takpe
caiyok caiyok!!

Norma NML said... [Reply]

Bagusnya lelaki sanggup sahut cabaran mcm ni...kita yg ppuan pun tak ambil kisah sgt..hihi

Nurul Shahira said... [Reply]

Ouch. Cam sama je tinggi kita Cik En. Dapat agak yang mana satu Cik En punya :D

ubai ismail said... [Reply]

dah agak dah. hehe tadi tengok gambar ingatkan apa . hehe :)

Izzati Suhaide said... [Reply]

gud luck cik en..semoga berhasil usaha cik en tu..hhihi

Ainul Mustafa said... [Reply]

kita baru turun 1kg seminggu pose. huhuhu

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads