Kempen Kesedaran Sayangi Kulit Wajah Anda Dengan EPHYRA


Kempen Kesedaran Sayangi Kulit Wajah Aanda Dengan EPHYRA | Fakta yang perlu diketahui oleh semua wanita yang terdedah kepada sinaran UV atau cahaya matahari terik dalam tempoh yang panjang adalah antara punca terjadiya masalah kulit wajah termasuk kanser kulit. Perkara ini didedahkan oleh Pakar Estetik dan Kecantikan sendiri, Dr. Hatun Deleila Azrai dalam Majlis Kempen Kesedaran “Sayangi Kulit Wajah Anda” anjuran Ephyra baru baru ini.


Antara masalah kulit yang biasa terjadi adalah termasuklah jeragat, tompok hitam atau ‘melasma’ yang menyebabkan wanita kurang berkeyakinan diri untuk berjumpa orang ramai. Koprang nak tahu tak, seawal usia 20-an, wanita berisiko untuk berdepan dengan masalah kulit wajah tau! Jeragat terutamanya, bukan sahaja mencacatkan penampilan seseorang malahan tanpa pengawalan dan rawatan yang betul ia boleh menjadi masalah serius dan akan buat hari hari korang tidak happy


“Kajian menunjukkan 80-90% wanita Asia mengalami masalah jeragat akibat sinaran UV. Sinaran UV dari matahari yang berlebihan menghasilkan melanin yang banyak. Melanin diperlukan oleh kulit untuk melindungi sel daripada rosak. Namun, sekiranya penghasilan melanin berlebihan, ia akan menyebabkan tompok hitam terjadi dan tidak terkawal.” Kempen kesedaran “Sayangi Kulit Wajah Anda!” yang dianjurkan Ephyra memberi kesedaran kepada wanita untuk menjaga dan menghargai kulit wajah mereka dalam cabaran cuaca hari ini.


Pengarah Urusan & Pengasas Ephyra, Pn. Amiza Amiruddin memberitahu Ephyra kini menambah dua lagi produk penjagaan wajah iaitu Serum Ephyra Skin Nano Advanced Repair & Pelembap Muka Ephyra Skin Snow Advanced White Repair. Disamping ‘killer product’ mereka iaitu sabun pencuci muka Ephyra Skin Bar

Serum yang berteknologi Nano & dipatenkan di Switzerland ini bertekstur ringan dengan bahan asasnya adalah air. Manakala pelembap muka dengan teknologo Geno-White pula sangat mudah menyerap dan langsung tidak melekit atau berminyak apabila digunakan.

Ia dirumuskan khas dan difokuskan kepada masalah kulit wanita Asia seperti jeragat, jerawat, parut jerawat, kulit kendur dan kulit kusam. Formulasi semulajadi yang hebat digunakan dengan kandungan bahan antioksida seperti Glutathione, Vitamin C dan Vitamin E yang diekstrak dari sumber buah-buahan. 

Duta Ephyra, Memey Suhaiza dan Norman Hakim pun turut berkongsi pengalaman mereka menggunakan produk Ephyra setelah hampir 4 tahun. Malahan apa yang menarik Ephyra yang terkini telah menerima Anugerah Asia Pacific Super Health Brand 2015-2017. Anugerah ini memberikan kredibiliti dan keyakinan pengguna tentang kualiti produk tempatan seperti Ephyra.


Semalam, cik en baru je terima parcel Ephyra Skin Care Series tau!. Tak sabar rasanya nak cuba dan merasia sendiri keberkesanan produk terbaik dari Ephyra ni. Tambahan pula nak Hari Raya kan, semua nak berseri-seri & nampak cantik. Tunggu review dari cik en ye! 

Untuk konsultasi dan maklumat lanjut mengenai produk Ephyra hubungi – 

Hotline : 019-3999 238 / 03-4141 7889
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

10 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. best pakai ephyra..tak melekit.Cepat serap. Harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nak cuba produk baru dari Ephyra ni :)

    ReplyDelete
  3. Dah lama tunggu skin nano keluar.. Akhirnya cukup dah set skincare ni

    ReplyDelete
  4. Wahhh info yang menarik hehe bagus bagus

    ReplyDelete
  5. Bestnya...saya pengguna sabun ephyra..hasil, setakat ni tak mengecewakan...

    ReplyDelete
  6. pengalaman zaza pakai produk ephyra sangat membantu rawat kulit zaza...now tengah cuba set nya pula..

    ReplyDelete
  7. Kak nina pernah pakai ephyra, memang best!

    ReplyDelete
  8. patut cik ein makin cun, ni rahsia dia!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post