Selamat Hari Veterinar Sedunia 2016

World Vetrinary Day selamat hari veterinar sedunia 2016

Selamat Hari Veterinar Sedunia 2016 | World Veterinary Day (WVD) di sambut setiap hari sabtu terakhir dalam bulan April setiap tahun. Pada 2014, WVD ini disambut pada 26 April 2014, manakala 2015 disambut pada 25 April 2015 dan tahun 2016 disambut pada 30 April 2016. Dikesempatan ini cik en mengucapkan Selamat Hari Veterinar kepada rakan blogger dan juga doktor veterinar, Doktor Rozita , Doktor, pengawai dan rakan rakan veterinar di Jabatan Perkhidmatan Negeri Perak dan Jabatan Perkhidmatan Veterinar negeri negeri lain serta kesemua team veterinar di Malaysia tidak mengira doktor veterinar, pembantu veterinar atau teknikal veterinar yang bekerja di bawah kerajaan atau swasta. Tidak juga lupa kepada semua pelajar pelajar di dalam bidang ini. Jika di luar negera, OIE  (World Organisation For Animal Health) akan mengadakan World Veterinary Day Award 2016 yang bertemakan 2016: Continuing Education with a One Health focus.

Harapan cik en, penghargaan yang di buat untuk menjadikan satu hari sebagai Hari Veterinar Sedunia mampu menberi pemangkin semangat kepada semua veterinarian yang ada di seluruh dunia. Diharap pekerjaan yang mulia ini akan memberi kita closed di kalangan haiwan untuk kita membantu mereka dalam mereka memerlukan. Berbakti kepada makhluk Allah yang tidak diberi kelebihan berkata kata bagi cik en sangat sangat istimewa dan unik.

Selamat Hari Veterinar Sedunia

Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

8 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. selamat hari veterinar kak..hihi

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Veterinar cik en :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Veterinar Sedunia dan untuk cik en juga ya....moga terus bersemangat dalam menjalankan tugas..amin.. :)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari veterinar yer cik en ^-^

    ReplyDelete
  5. Tq cik en... eh esok kan? saya baru je nak up entri yang sama.. hehe..
    Selamat Hari Veterinar Sedunia!

    ReplyDelete
  6. Baru taw ade hari veterinar sedunia.. huhu

    ReplyDelete
Previous Post Next Post