Gym Hanya Untuk Berbadan Sado?


Gym Hanya Untuk Berbadan Sado? Sebut sahaja Gym orang yang tidak pernah datang ke tempat sebegini akan beranggapan tempat ini adalah khas untuk orang yang ingin nampak sado. Dulu pun cik en berfikiran macamtu, tapi semalam masuk kali ke 4 cik en datang ke gym untuk mengeluarkan peluh persepsi dah bertukar. Gym ini bukannya semua barangannya untuk bina bina tapi ada untuk basikal, larian dan alatan untuk mengatasi kegemukan dan lemak di bahagian bahagian tempat. Mula mula cik en datang, cik en akan buat larian dalam 2 km dahulu. Awal awal ambik masa dalam 35 minit untuk 2 km kemudian berkurang 30 minit, seterusnya 25 minit dan semalam cik en berjaya menurunkan masa larian 20 minit sahaja. Kemudian baru cik en akan cuba alatan alatan lain. Disebabkan cik en pun masih baru, banyak alatan cik en belum tahu nama, dan ada juga salah penggunaanya. anyway abang gym di tempat cik en itu sangat ramah dan mereka ajar penggunaan alatan yang betul. Jadi tunggu entri Gym ini minggu depan pula sebab cik en akan ke gym pada selasa malam jika ada kelapangan. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

4 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post