www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-02-17

Sijil Simpanan Premium Bank Simpanan Nasional Cik EN


Sijil Simpanan Premium Bank Simpanan Nasional | Sudah lama cik en berhasrat untuk memilik SSP. Tapi kekangan masa menyebabkan cik en menunda. Tibalah sau hari cik en ingin membuat kad ATM yang baru kerana kad lama hilang semasa kes pecah kereta 4 tahun dahulu. Kebetulan BRIM pun baru masuk. Apa lagi sementara buat kada ATM yang baru teruslah cik en beli SSP ini untuk simpanan dan kalau ada rezeki memiliki pelbagai hadiah dari BSN. 


Apa itu SSP? Boleh rujuk entri Sijil Simpanan Premeium BSN. Untuk makluman jadual cabutan SSP boleh rujuk Jadual Cabutan Sijil Simpanan Premium. Untuk tarik matang adalah 14 hari dari tarikh daftar. Jika tiada rezeki untuk mendapat cabutan, semestinya ianya mendatangkan pulangan pada kita.

5 comments:

dayah sanif said... [Reply]

nice info sis

Cik Ash said... [Reply]

tak faham macam SSP ni

Munirah Mustafar said... [Reply]

daripada zaman sekolah lagi beli SSP ni tapi xde rezeki lekat apa2 cabutan...maybe sebab sikit kot...orang yg menang tu selalunya dah masuk 4 angka simpanannay

Permatabiru said... [Reply]

baca nie yg buat tertarik nak ada ssp juga :) hehe

Munirah Rafiuddin said... [Reply]

ada join gak SSP ni tapi xtau brp dah ada

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads