www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-02-01

Perak dan Kelantan Alami Musim Sejuk?


Perak dan Kelantan Alami Musim Sejuk? | Suasana musim sejuk dan nyaman seperti musin bunga di London akan menyerang negeri Perak dan Kelantan tidak lama lagi. Ianay dijangka turun sehingga 20 darjah celcius sepanjang bulan Februari 2016. Menurut Jabatan Meteorologi Malaysia , keadaan ini berlaku disebabkan peredaran suhu sejuk di Kutub Utara merebak ke kawasan selatan. Negeri Perak dan Kelantan menjadi laluan bagi peredaran suhu sejuk ini.  Kemungkinan akan melalui daerah Grik, Kuala Kangsar dan chemor.

Penafian :



7 comments:

aRz MoHa said... [Reply]

baru ingat nak beli selimut tebal...kekadang info yang tidak tepat telah di sebarkan

anajingga said... [Reply]

kalau betul sejuk sampai 20 ' tu kak ana nak balik teluk intan lah Cik EN.. :)

eima said... [Reply]

mula baca yg viral tu mmg rasa tak logik hahaha ....

Asha Lya said... [Reply]

Huh mcm2..tpi klau btl pun tu rezki juga

Raihanah Ahmad said... [Reply]

baru nak syok sekali ada penafian pulak dah

anah said... [Reply]

bilalah kl pulak nak sejuk ni

Farahain ZFA said... [Reply]

peh kalau dah maca london baik ain pegi perak je . hahaha. tak yah nk sibuk sibuk gi london .wahahaa

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads