www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-02-01

Perak dan Kelantan Alami Musim Sejuk?


Perak dan Kelantan Alami Musim Sejuk? | Suasana musim sejuk dan nyaman seperti musin bunga di London akan menyerang negeri Perak dan Kelantan tidak lama lagi. Ianay dijangka turun sehingga 20 darjah celcius sepanjang bulan Februari 2016. Menurut Jabatan Meteorologi Malaysia , keadaan ini berlaku disebabkan peredaran suhu sejuk di Kutub Utara merebak ke kawasan selatan. Negeri Perak dan Kelantan menjadi laluan bagi peredaran suhu sejuk ini.  Kemungkinan akan melalui daerah Grik, Kuala Kangsar dan chemor.

Penafian :



  7 comments:

  1. baru ingat nak beli selimut tebal...kekadang info yang tidak tepat telah di sebarkan

    ReplyDelete
  2. kalau betul sejuk sampai 20 ' tu kak ana nak balik teluk intan lah Cik EN.. :)

    ReplyDelete
  3. mula baca yg viral tu mmg rasa tak logik hahaha ....

    ReplyDelete
  4. Huh mcm2..tpi klau btl pun tu rezki juga

    ReplyDelete
  5. baru nak syok sekali ada penafian pulak dah

    ReplyDelete
  6. bilalah kl pulak nak sejuk ni

    ReplyDelete
  7. peh kalau dah maca london baik ain pegi perak je . hahaha. tak yah nk sibuk sibuk gi london .wahahaa

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!