Kapsul Manjakani dan Manjakani Hygiene Wash Terbaik!


Kapsul Manjakani dan Manjakani Hygiene Wash Terbaik! | Manjakani atau Quercus infectoria adalah herba yang sangat baik untuk wanita. Terkenal sebagai herba "emas"  dalam merawat seribu satu masalah bagi wanita. Kenapa cik en kata ianya herba "emas", ini kerana khasiatnya. Khasiat Manjakani adalah :

  1. Awet Muda
  2. Pencegahan Kencing Manis
  3. Pencegahan Barah Payudara dan Rahim
  4. Mencegah bau yang tidak diingini
  5. Mata Yang Siap
  6. Rawatan Payudara
  7. Kulit Kering dan Berminyak
  8. Pelbagai Khasiat Makanan
  9. Memulihkan Otot Dalaman Faraj
  10. Mengawal Lendir dan Lelehan Faraj
  11. Mengecut Tisu Tisu
  12. Menegang dan mencantikkan kulit
  13. Menguatkan gigi dan tulang kerana kaya dengan kalsium
  14. Menjaga Mulut Sihat
  15. Perawatan Kronik Ulser
Wow! Banyak khasiatya dalam 1 herba kan? Dari turun temurun, masyarakat kita yakin dengan khasiat herba ini untuk diamalkan oleh semua wanita wanita. Dan kita lihat sendiri gadis dan wanita di Asia mempunyai kulit yang sangat sihat dan mulus terutama masyarakat Melayu. Kini terlalu banyak produk di luar sana yang mahal tapi tidak pasti adakah produk mereka mempunyai campuran atau tidak dengan bahan yang lain. Kali ini cik en hendak kongsi rahsia cik en. Sebelum itu cik en belanja satu gambar cik en yang terkini


Hasil pemakaian selama seminggu, badan cik en terasa ringan dan cergas, kulit lebih berminyak kerana cik en jenis kulit yang sangat kering dan cik en lawas dalam buang air besar dan buang angin dalam badan juga. Sekarang cik en jarang mengantuk di tengah hari. Ini kerana cik en mengamalkan Kapsul Manjakani Mama_Tasnem. Cik en juga menggunakan Manjakani Hygiene Wash dan cik en merasa sangat segar di bahagian intim. 


Seperti cik en cerita mengenai manjakani pada mula mula entri tadi, meh cik en hendak menceritakan kebaikan Kapsul Manjakani dan Manjakani Hygiene Wash ini.



Kapsul Manjakani mama_tasneem

Untuk pengetahuan semua, Kapsul Manjakani mama_tasneem ini boleh menjadi masker dengan hanya keluarkan serbuk dan campur dengan air seterusnya apply sahaja di muka. 

Manjakani Hygiene Wash

Menggunakan  4 bahan iaitu Manjakani, Serapat, Sireh dan Gel. Tidak langsung menggunakan langsung sabun atau bahan kimia.

Manjakani yang mengandungi tannin yang tinggi membantu menegangkan bahagian intim selepas melahirkan anak, sifat antiseptik semulajadinya berupaya mencegah bakteria, kulat & yis (punca utama gatal-gatal & bau kurang menyenangkan pada bahagian intim wanita).

Daun sireh pula yang terkenal dengan kemampuannya menyegarkan dinding kelamin wanita, mengembalikan keanjalan & mengurangkan cairan berlebihan yg boleh menyebabkan ketidakselesaan & rasa tidak menyenangkan sesetengah wanita.

Serapat pula berupaya membaiki & menegangkan tisu faraj serta wangian yg sangat menyegarkan

Berminat? Korang boleh dapatkan di barangan hebat ini yang diedarkan oleh :

Rozina Health Care
Ambangan Heights
Sg. Petani, Kedah
sms/whatsup : 019-5138283
Facebook : Rozina Health Care
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post