www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-01-06

Pin Rambut Rama Rama Nostalgia Tahun 90an


Pin Rambut Rama Rama Nostalgia Tahun 90an  | Jika korang jadi kanak atau remaja perempuan semasa tahun 90 an, mesti Pin Rambut Rama Rama ini menjadi salah satu nostalgia. Jika diluar negara, pemakaian Pin Rambut Rama Rama ini untuk pengantin tapi di Malaysia pada masa itu menjadi viral bagi remaja perempuan. Cik en pun ada satu tapi entah kemana perginya. Bagaimana cik en boleh teringat? Apabila cik en melihat youtube nyanyian Siti Nordiana Dalam Gerimis Hati Menangis. Ada sesiapa masih ingat?



7 comments:

Fieza Sani said... [Reply]

Hai Cik En..lama tak jenguk sini.. :)

Saya ada koleksi pin rambut pelbagai jenis..pffttt..lagi la tak tau nak buat apa..sebab sekarang tak pakai dah pin2 jenis kalerful ni..masa muda remaja dulu je layan..hehe

Maria Firdz said... [Reply]

Masa kecik tak pakai pin sebab berambut pendek.. Hehe

Sally Samsaiman said... [Reply]

sally 90s baby! hahahaha...mmg ada pun benda nii...

IbuNoey said... [Reply]

rasanya masa kecik-kecik dulu pernah pakai ni.ehehe.

MG schmidt said... [Reply]

Betul! Time tu femes betul klip rmbut rama rama ni...
Hehehe

iryanty ismail said... [Reply]

kak yan pernah pakai masa tadika dulu :-))

adianiez AIDA said... [Reply]

ha ha...
cantik! masih boleh kot pakai zaman skang.
aida tak ingat aida ada tak pin gini.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads