www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-01-06

Pin Rambut Rama Rama Nostalgia Tahun 90an


Pin Rambut Rama Rama Nostalgia Tahun 90an  | Jika korang jadi kanak atau remaja perempuan semasa tahun 90 an, mesti Pin Rambut Rama Rama ini menjadi salah satu nostalgia. Jika diluar negara, pemakaian Pin Rambut Rama Rama ini untuk pengantin tapi di Malaysia pada masa itu menjadi viral bagi remaja perempuan. Cik en pun ada satu tapi entah kemana perginya. Bagaimana cik en boleh teringat? Apabila cik en melihat youtube nyanyian Siti Nordiana Dalam Gerimis Hati Menangis. Ada sesiapa masih ingat?



  7 comments:

  1. Hai Cik En..lama tak jenguk sini.. :)

    Saya ada koleksi pin rambut pelbagai jenis..pffttt..lagi la tak tau nak buat apa..sebab sekarang tak pakai dah pin2 jenis kalerful ni..masa muda remaja dulu je layan..hehe

    ReplyDelete
  2. Masa kecik tak pakai pin sebab berambut pendek.. Hehe

    ReplyDelete
  3. sally 90s baby! hahahaha...mmg ada pun benda nii...

    ReplyDelete
  4. rasanya masa kecik-kecik dulu pernah pakai ni.ehehe.

    ReplyDelete
  5. Betul! Time tu femes betul klip rmbut rama rama ni...
    Hehehe

    ReplyDelete
  6. kak yan pernah pakai masa tadika dulu :-))

    ReplyDelete
  7. ha ha...
    cantik! masih boleh kot pakai zaman skang.
    aida tak ingat aida ada tak pin gini.

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!