Jika Tidak Capai Target, GA Akan Di Batalkan



Jika Tidak Capai Target, GA Akan Di Batalkan | Give Away , Segmen, Bloglist adalah satu acara atau program yang dijalankan di blog untuk mendapatkan keuntungan kedua dua pihak. Satu dari penganjur yang akan mendapat backlink, pageview, follower dan sebagainya. Manakala pihak peserta akan mendapat hadiah yang ditawarkan, blogwalking dan kenalan baru serta dapat menaikkan follower. Tapi ada yang menjalankan program sebegini tidak memikirkan kedua dua pihak ini. Ada yang memikirkan diri dan blog sendiri sahaja. Pernah tidak korang menyertai sebarang GA, akan ada syarat, jika penyertaan kurang dari XX orang, GA akan terbatal. Kalau cik en, cik en akan rasa was was untuk sertai sebabnya ianya bersikap tidak adil apabila hanya penganjur akan mendapat keuntungan jika penyertaan yang di target tidak mencukupi. Ini antara satu dari masalah yang cik en rasa tidak patut berlaku. Be honest dengan apa yang dibuat. Walaupun peserta 3 orang pun, segala hadiah yang dijanjikan patut diberi. 

Jom sertai Give Away Bernilai RM500 by Nurfuzie & Mamalink cik en, Cik en janji Give Away cik en ini tidak akan dibatalkan walaupun hanya seorang je peserta. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

4 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Sudah di betulkan dan di update. Boleh check terms and conditions again!

    http://missdae.blogspot.my/2016/01/hoodpath-travel-blog-giveaway-10.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Setuju dengan Cik En...
    Walaupun seorang peserta GA tetap kena berlangsung juga...
    Dah joint dah GA Cik En nie..

    ReplyDelete
  3. maaf ye cik en..kak yan tak dapat join..

    ReplyDelete
  4. agreed with u.
    proceed walaupun numbers of participants x seperti yg kita target :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post