Hadiah Istimewa Untuk Yang Tersayang


Hadiah Istimewa Untuk Yang Tersayang | Bosan dengan lambakan hadiah yang biasa biasa di pasaran? Inginkan kelainan hadiah untuk diberi kepada yang tersayang? Cubalah dengan DIY sendiri hadiah korang dengan ayat dan gambar pilihan dan comel. 

Apa itu DIY? DIY adalah singkatan bagi Do It Yourself. Reka dan luahkan idea kreatif korang untuk didekasikan melalui hadiah kepada yang tersayang. Nampak lain dari yang lain dan istimewa kan? Korang boleh mencuba di Online Gift Shop Malaysia ini Printcious.Com. Tidak perlu bersusah payah hendak keluar, bersesak di mall atau spend masa yang banyak mencari hadiah sedangkan ada cara yang mudah zaman internet. Just search dan enjoy dengan apa yang ada dalam web mereka. 


Printcious.Com yang sinonim menggunakan tagline Precious Gifts From Your Heart menyediakan perkhidmatan percetakan lebih dari 200 Hadiah DIY barangan seperti T-shirt, cawan, puzzle, cover telefon, kusyen, mousepads, rantai kunci dan lain-lain dengan gambar dan ayat direka oleh kita sendiri untuk semua pemberian istimewa seperti harijadi, perkahwinan, ulang tahun atau acara korporat. Pelbagai koleksi yang korang boleh cuba dan cik en tertarik dengan 

Cushion

Mousepad
Ada banyak lagi sebenarnya yang comel comel atau korang hendak letak gambar sendiri. Tapi yang atas adalah bagi cik en comel dan sweet. Setiap orang lain citarasa kan? Valentine tidak lama sahaja lagi, boleh la buat surprise kepada pasangan korang. Atau anniversary korang sendiri. Background putih itu pun korang boleh pilih warna warna yang disediakan. Contoh seperti dibawah ini



Ada juga butiran lengkap produk yang kita pilih itu. Kelebaran, ketinggian, bahan asas dan sebagainya. 

Hadiah bunga dan coklat adalah perkara yang biasa dan semua benda itu tidak akan kekal lama, jika dengan Mug, Cushion dan lain lain bolehlah ianya kekal selama lamanya dan akan menjadi satu sentimental value kepada penerima. 
 
Dan bersempena Tahun Baru Cina, Printcious.Com – Precious Gifts From Your Heart ada menawarkan 20% potongan dan akan berakhir 10 Januari 2016 ini. Dan ada lagi potongan iaitu penghantaran percuma bagi barangan menilai RM75 keatas. Harga dia pun berpatutan juga.Jadi, apa tunggu lagi, banyak sale off dari mereka, Jom kita cuci mata di Printcious.Com, manatahu ada yang berkenan pada korang.

Korang boleh layari di 




Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

6 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post