www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-01-12

DIY Kasut Lama Oleh Rakyat Kenya


DIY Kasut Lama Oleh Rakyat Kenya  | Di Malaysia, jika ada kasut terputus atau rosak, pastinya akan dibuang terus kan? atau dijadikan getah bakar kayu api, Tapi ianya berbeza di Kenya, kasut lama dibuat DIY menjadi bahan comel. Hendak tahu lebih lanjut, terus scroll ke bawah



















9 comments:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

wow kreatifnya

Kak Nieyl said... [Reply]

EN..nieyl ada tag awak tau...
http://seindahcerita.blogspot.my/2016/01/first-segmen-mini-giveaway-by-si-chubby.html :)

dear anies said... [Reply]

terasa sebak tetiba

Kira Sakura said... [Reply]

kreatif. cantik dorang buat

Kak Nieyl said... [Reply]

Peh!kreatif glerrr...klu kita kat sini...
putus je buang...

aRz MoHa said... [Reply]

kretif....sikap ini perlu ada pada rakyat malaysia

Munirah Mustafar said... [Reply]

Memang kreatif...
Selalunya kalau selipar jepun dah rosak, kita terus je buang. Tapi orang yang hidup susah macam ni kreatif je berfikir. Dari sampah menjadi barang berharga...

~Admin : My New Blogger~
http://munirahmustafar84.blogspot.my

LYAfrina said... [Reply]

sgt2 kretip..n mjadikans esuatu y lebih menarik..

adianiez AIDA said... [Reply]

sungguh kreatif!
cantik hasil nyer...

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads