www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2016-01-14

Cara Ke Tasik Cermin Ipoh


Tasik Cermin Ipoh | Tasik Cermin Ipoh menjadi bualan apabila mula viral di Facebook. Cik en yang selalu ke ipoh pun masih tidak tahu jalan ke Tasik Cermin Ipoh ini. Disini cik en kongsi jalan ke Tasik Cermin Ipoh. Sumber ini sepenuhnya kredit dari Tourism Perak dari album di SINI.

Bagaimana mahu ke Tasek Cermin

Jalan Raja Dr. Nazrin Shah. Melepasi Hentian Limau Tambun sila cari jalan masuk seperti gambar 1 atau 2 di bawah ini



Kedua-dua juga merupakan jalan masuk ke Tasek tersebut. Kemudian ikut seperti turutan gambar yang berikut : 







8 comments:

Permatabiru said... [Reply]

Betul la mmg bru di viralkan xpernah tahu..tp confirm2 kita xleh keta sy xleh masuk..jln xelok T_T

Diya Hanun said... [Reply]

Tenangnya tgk tasik tu,

Nao Mei said... [Reply]

Cantik lokasinya...insyaAllah..jika berkesempatan..nak juga cik akak datang ipoh nie..hihi

Syira Lokman said... [Reply]

tasik yang cantikkkkk..tp belum pernah jejak

Munirah Mustafar said... [Reply]

macam cantik je....
macam best je...
insya Allah ada kelapangan nanti boleh gi...
terima kasih atas perkongsian!

Sally Samsaiman said... [Reply]

nampak cannntikkk sangat ni...sama je persekitaran macam kat The Haven, Ipoh!

eima said... [Reply]

menarik .... nampak mcm mudah je nak pi ... tatapi tatau klu sesat barat

adianiez AIDA said... [Reply]

wow!
menarik aida tgk gambo tu.
especially jalan ala-ala gua tu, cik EN.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads