www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2016-01-14

Cara Ke Tasik Cermin Ipoh


Tasik Cermin Ipoh | Tasik Cermin Ipoh menjadi bualan apabila mula viral di Facebook. Cik en yang selalu ke ipoh pun masih tidak tahu jalan ke Tasik Cermin Ipoh ini. Disini cik en kongsi jalan ke Tasik Cermin Ipoh. Sumber ini sepenuhnya kredit dari Tourism Perak dari album di SINI.

Bagaimana mahu ke Tasek Cermin

Jalan Raja Dr. Nazrin Shah. Melepasi Hentian Limau Tambun sila cari jalan masuk seperti gambar 1 atau 2 di bawah ini



Kedua-dua juga merupakan jalan masuk ke Tasek tersebut. Kemudian ikut seperti turutan gambar yang berikut : 







  8 comments:

  1. Betul la mmg bru di viralkan xpernah tahu..tp confirm2 kita xleh keta sy xleh masuk..jln xelok T_T

    ReplyDelete
  2. Cantik lokasinya...insyaAllah..jika berkesempatan..nak juga cik akak datang ipoh nie..hihi

    ReplyDelete
  3. tasik yang cantikkkkk..tp belum pernah jejak

    ReplyDelete
  4. macam cantik je....
    macam best je...
    insya Allah ada kelapangan nanti boleh gi...
    terima kasih atas perkongsian!

    ReplyDelete
  5. nampak cannntikkk sangat ni...sama je persekitaran macam kat The Haven, Ipoh!

    ReplyDelete
  6. menarik .... nampak mcm mudah je nak pi ... tatapi tatau klu sesat barat

    ReplyDelete
  7. wow!
    menarik aida tgk gambo tu.
    especially jalan ala-ala gua tu, cik EN.

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!