www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-12-18

Jenis - Jenis Gemuk

Jenis - Jenis Gemuk | Redakan seketika mengenai ilmu veterinar, kali ini cik en hendak kongsikan satu info menarik. Kesemua ini cik en simpan di telefon bimbit dan cik en lupa daripada mana cik en downlond. Dalam kesibukan cik en dihujung tahun ini, Cik en kongsikan info ringkas ini. Jenis Jenis Gemuk terbahagai kepada 3 iaitu :




Jadi, nilaikanlah diri masing masing ya. Adakah korang Gemuk Angin, Gemuk Air atau Gemuk Daging

8 comments:

kisah earty said... [Reply]

kite gemuk angin rasenye..hihihi

Riana LittleCuties said... [Reply]

Telan air liur "glup" lepas baca pasal jenis gemok...

akak nie jenis semua kot..kehkehkeh ;-)

Abak Lorong Cinta said... [Reply]

Hehehehhee... ada ke orang yg ktiganya skali...kui2

Orange Juice said... [Reply]

haa.. saya x gemuk , tp husband jenis gemuk daging , sbb die x makan sayur dan buah .. tp kalau daging..nasi mmg die x ingat dunia kalau mkn... hahaiii

Siti Yang Menaip said... [Reply]

eheheh ok.. tengok ciri2 then cuba compare dgn kegemokkan diri sendiri.. adeh.. guano nak kurus..

salam kenal.. CT blogwalking sini.. follow sini..
http://sitiyangmenaip.blogspot.my/ jemput singgah..

Nurhuda Ismail said... [Reply]

huda ni kategori gemok daging kot ahahaaha

adianiez AIDA said... [Reply]

yg aida pernah baca, kalau nak kurus, kena tgk dulu kita gemuk apa.
and cari cara yg sesuai.
baru la kurus lebih cepat.

Nia said... [Reply]

@kisah earty

hehe macam tak caya ada banyak jenis2 gemuk. nama pun agak cathcy. nice info.

>>> Yang GEMUKK Nak KURUS?! <<<

.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads