CC Kucing Pertama Di Klonkan


CC Kucing Pertama Di Klonkan | CC yang pertama di klon atau dilahirkan pada 22 Disember 2001, genap 14 tahun yang lepas. CC di klonkan daripada seekor kucing bernama Rainbow yang berbaka calico. Tapi mereka berbeza dari rupa dan bentuk. Namun walaupun Rainbow yang merupakan kucing orisinil bertubuh gemuk dan memiliki 3 warna, CC bertubuh ramping dengan warna putih dan belang abu-abu. Lebih lagi, kedua kucing tersebut memiliki sifat berbeza, Rainbow pendiam tapi CC suka bermain.

Pada September 2006, CC melahirkan empat kucing. 2 ekor anak CC adalah jantan iaitu Tim dan Zip dan 2 ekor lagi betina yang bernama Tess yang telah fathered secara semula jadi dan seekor lagi bernama stillborn.  CC dan anak anaknya nampaknya bebas daripada masalah kesihatan dan normal seperti kucing yang lain. info wikepedia
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

4 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. saya minat giler bab sains klon klon ni.. huhu.. menarik.. hari tu ada baca juga kat wikipedia pasal pengklonan kambing, then pengacukan harimau dengan singa iaitu terbentuk satu spesis yang baru yang dipanggil 'Liger'..

    btw singgah sini.. :)

    jemput join segmen shawal.. ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/2015/12/SegmenBlogwalking.html

    ReplyDelete
  2. Gigihnya buat klon bagai.. Tapi comel.. Hahaha

    ReplyDelete
  3. sekarang macam macam boleh buat ..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post